Wezel

Leuke transactie met Esmond gehad. Mooie klok van hem overgenomen waarbij de staat nog beter was dan aangegeven. Snelle reacties en leuk contact via de email. Horloge is netjes en snel verzonden. Zeker een aanrader.

1 like

Ik heb in maart 2016 een mesh band verkocht aan @Wezel. Communicatie was minimaal in het aantal woorden per bericht, maar geld is netjes over gemaakt destijds.

Ik zou in de toekomst gewoon weer zaken doen met Wezel.

1 like

Tijd voor positieve feedback denk ik. Prima deal gedaan met Wezel. Goede communicatie en betaling. Geen probleem en zou zó weer zaken met hem doen.

3 likes

Thnx :thumbsup:

Ook hier een positieve ervaring met Wezel :thumbsup:🏻 wat er in het verleden gebeurd is met een NATO bandje van een ander forumlid zou me er in elk geval niet van weerhouden opnieuw zaken te doen met Wezel. In mijn geval perfecte communicatie en snelle betaling.

2 likes

Snelle betaling, prima communicatie. Top.

1 like

Hier ook een dikke duim voor Wezel :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending en alles zoals beschreven. Aanrader :slight_smile:

1 like

Prettige deal met @Wezel gedaan vandaag!

Alles verliep vlot en volgens afspraak :+1:

1 like

Bandje aan wezel verkocht. Top!

1 like

Zojuist is @wezel (Esmond) even hier binnengewipt om een horloge op te halen. Gezellig even gekeken en gekletst. Dikke (tu) wat mij betreft. Veel plezier ermee!

1 like

Ook een positieve (verkoop)deal gehad met @wezel. We hadden liever face-face transactie gedaan maar dat was voor mij omdat ik midden in verhuizing zat/zit even niet haalbaar. Wie weet in de toekomst nog eens...

1 like

Zojuist SUN gekocht van wezel. Prima communicatie en kreeg ook precies wat aangegeven is. Zou in toekomst zeker nog zaken met hem doen.

1 like

Een ruildeal gedaan met Esmond. Erg prettig contact en vlotte betaling en verzending.

Gisteren de SUN065P1 PADI van Esmond @Wezel overgenomen. Prettig contact, de PADI bijna nieuw zoals aangegeven en zelfs nog op maat gemaakt ook nog. Prima ervaring. Aan te bevelen. De PADI zit prima :thumbsup:

1 like

:+1: :+1: :+1:
Superdeal met Wezel gemaakt
Goeie communicatie
Erg goed verpakt
En snel verzonden
Aanrader !
Bedankt @Wezel !!
:+1: :+1: :+1:

1 like

SKX gekocht van @Wezel, goede en snelle communicatie, horloge voldoet aan de verwachtingen. Kortom :+1: voor Esmond.
Thanks!

1 like

Ik ben verkopende partij, Wezel wilde kopen, ge-PB'd, gegevens uitgewisseld en dag erna geld op rekening en bij mij pakket weg. Gewoon zoals het hoort dus :+1:

1 like

Ennnn......, nog een keer horloge gekocht bij Esmond. Wederom prettig, to-the-point en snel, pakketje goed ingepakt. Absoluut een aanrader, vandaar nu::+1::+1:

1 like

Crafter blue bandje overgenomen. Prima afhandeling wederom! Aanrader!

2 likes

Esmond heeft een Seiko 5 van me overgenomen. Prima deal! Hij woont in het dorp waar ik werk, dus na het werk even afgegeven.

Prima deal dus. Cash netjes in huis, gepast (mooi, want ik was mijn portemonnee kwijt...)

Tot de volgende!

1 like