Wezel

Leuke ruildeal gemaakt met @Wezel. Horloge zoals beschreven, vlotte communicatie, snelle betaling, snelle verzending! Dikke prima dus​:+1:zou zo weer een deal met hem sluiten!

1 like

Snel weer een deal met Esmond. Nu kan hij ook netjes bandjes swappen :wink:

2 likes

Thnx voor de thuisbrengservice paul :+1:

2 likes

goede ruildeal met @Wezel gedaan. communicatie liep vlot als altijd en horloges waren als beschreven (ongeacht slechte ogen :wink:)
zou ik toekomst zeker nog zaken met wezel doen! topgozer!

1 like

deze week een zwarte Nato overgenomen van @Wezel, snel geleverd, zoals omschreven en voor een leuke prijs.

1 like

Vandaag een ruil gedaan met Wezel, prima gegaan allemaal, heel kort even zitten babbelen maar was doodmoe na lange dag dus serieus ik was nu rustig lol, hoe dan ook heer Wezel kan je prima zaken mee doen, veel plezier met de MeisterSinger :+1::+1:

1 like

Deze man is sneller dan ik zelf ben. Duidelijke communicatie en snelle betaler. Ik zeg 5 sterren! Thanks @Wezel en geniet van je nieuwe aankoop :sunny:

2 likes

Mooie deal gesloten met Esmond, goede communicatie en duidelijke afspraken, 5 sterren !:+1:🏼

1 like

Mooi ruildeal gedaan met @Wezel. Goede communicatie vooraf, horloge was zoals beschreven, prima deal.

Esmond,veel plezier met je nieuwe klatser! :thumbsup:

1 like

Alweer een dagje geleden dat ik na het werk weer eens bij Esmond langs ging... Leuke ruil gemaakt, veel plezier ermee!

1 like

Ik heb net mijn bij Wezel aangekochte Sumo ontvangen.
Net als beschreven werkelijkwaar als nieuw.
Bedankt voor de fijne manier van zakendoen en de vlotte afhandeling.

Groetjes Tjip

2 likes

Deze week bij @Wezel langs geweest. Fijn babbel, lekkere koffie en horloge was netjes zoals beschreven. Bedankt!

1 like

Jij ook bedankt Chris, ik zal de Belgische biertjes vandaag eens opentrekken :wink::+1:

1 like

Onverwachts een snelle en prima deal gedaan. Door omstandigheden savonds laat contacten en de volgende ochtend f2f zaken doen. Fijn dat het zo (snel) kon! Verder een topklok overgenomen in onberispelijke staat. Helaas ergens centraal in Europa :grin: maar dat had ik er graag voor over :+1:

1 like

Nog een deal gedaan met @Wezel , nette snelle verzending en band in prima staat.

Onmiddellijk gemonteerd:

2 likes

Twee bandjes overgenomen van @Wezel. Prima deal, vlotte communicatie. Bedankt!
Gerard

1 like

Leuke transactie met Esmond gehad. Mooie klok van hem overgenomen waarbij de staat nog beter was dan aangegeven. Snelle reacties en leuk contact via de email. Horloge is netjes en snel verzonden. Zeker een aanrader.

1 like

Prachtige Ancon Sea Shadow III gekocht van @Wezel.
Hij heeft niets teveel gezegd, horloge is in topstaat, goede prijs, soepele afhandeling. Bedankt @Wezel, graag tot een andere keer!

1 like

Mijn Ball Marvelight aan @Wezel verkocht.
Duidelijk , snel en goed wat mij betreft. Veel plezier met de Ball Esmond

1 like