Wezel

Makkelijke ruildeal gedaan met @Wezel, naar beider tevredenheid! Wat wil je nog meer? :+1:

1 like

En de Ball is weer terug in eigen kringen. Vroeg in de ochtend, netjes op tijd, mooie gesprekjes over klokjes en fijne overdracht. :+1:

1 like

En mijn inbreng weer terug, ging net zo makkelijk als op de heenweg! :+1:
@Wezel bedankt!

2 likes

Veel plezier met je oude liefde :metal:

2 likes

Vandaag de SMPc overgedragen aan @Wezel / Esmond: fijne communicatie en snelle deal! Zeer aangename gast, fijn zaken doen dus een aanrader :+1: Veel plezier ermee!

1 like

Prettig zakendoen, snelle afhandeling.

1 like

Leuke transactie gehad met Esmond. Het horloge exact in de staat zoals beschreven in het aanbod. Betrouwbaar en ontspannen, en even over horloges gepraat. Topdeal👍🏻

1 like

Wezel heeft van mij een Casio overgenomen, snelle communicatie en betaling, helemaal goed!

1 like

Nog niet geheel afhehandeld maar wil me toch even positief uitlaten over @wezel

Net de inox overgenomen. Op mijn verzoek het contact via whatsapp laten verlopen. Vind ik gemakkelijker en duidelijker. Tevens verzoek gedaan of de betaling deze ronde via tikkie mogelijk is.
Ik doe niet aan bankier apps dus voor onderweg een goede snelle optie.

Al deze verzoeken werden in een snelle communicatie snel positief gevonden waardoor de afhandeling vliegensvlug verloopt.

Tikkie ontvangen. Betaling uitgevoerd en nu bij de brievenbus gaan zitten.

Wezel mijn dank is groots voor deze snelle en prettige flipper actie.

Ik heb er een leuke werkbeater bij ter vervanging van mijn oranje skx.

1 like

Horloge verkocht aan @Wezel . Duidelijke communicatie en een mooie ‘‘wrist shot’’ gekregen van zijn nieuwe aanwinst.

Aanrader :slight_smile:

1 like

Seiko sumo verkocht aan @Wezel.
Snelle en idem communicatie en afhandeling.
Esmond is een aanrader en liefhebber waar je graag me dealt. Een topper👍

1 like

Mooie lederen band verkocht aan Esmond aka @Wezel. Ik geloof dat alle eerder geplaatste berichten positief zijn en daar mag dit bericht ook onder geschaard worden.

Vlot en nette afhandeling en een berichtje bij ontvangst. :+1::+1:

1 like

Vandaag een horloge gekocht van @Wezel. Vlotte communicatie en horloge was precies zoals omschreven.

Aanrader!

1 like

Esmond is gewoon een oprecht zalige kerel! Vandaag een horloge met hem geruild en dit ging gewoon supervlot! Afgesproken ergens tussenin en op 10 minuten was de ruil gefixt! Zeker een aanrader!

Thx @wezel

1 like

Een mooie SKX mod van Esmond overgenomen, snel rondgemaakt en helemaal blij ermee, @Wezel is een aanrader :+1:

2 likes

En alweer een aankoop bij Esmond gedaan, ditmaal een Shogun ter vervanging van een eerder aangeschafte Sumo, ook bij Esmond gekocht.
Wederom een fijne en duidelijke mailwisseling en deal gemaakt.

1 like

Zojuist de Seiko panda voor de SARX013 geruild met @Wezel en dat was zoals altijd weer gezellig. Mooie Seiko. Aanrader :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan Wezel, probleemloze snelle deal, aanrader :+1:

Afgelopen week ( misschien dat het was opgevallen, ik post niets anders meer :sweat_smile: ) een Tudor Black Bay overgenomen van Esmond (@Wezel) . Fijne transactie en het horloge was precies zoals hij hem had beschreven. Vandaar dat ik Esmond ook van harte aanraad!!!

2 likes

Een paar bandjes verkocht aan @Wezel.
Vlotte communicatie en verlopen volgens afspraak!

Geniet ervan :wink:

1 like