Wezel

Esmond is een topkerel, na de eerste keer IRL af te spreken nu iets over de post gedaan waarin in samenspraak werd besloten in bubbelenveloppe. Het was echter in 2 bubbelenveloppen gedaan :smiley: supahsafe dus. Bedankt @Wezel

1 like

Razendsnelle ruildeal gehad met @Wezel. Elkaar in het midden getroffen voor een uitstekende overdracht. Snelle communicatie en op de afgesproken tijd aanwezig. Esmond bedankt voor de deal en wellicht tot de volgende keer. Mvg.

1 like

Fijne ruil gedaan met @Wezel. Perfect gelopen, duidelijke communicatie en afspraken, aanrader, top HFer!

1 like

Vandaag m’n datejust aan @Wezel verkocht . Communicatie liep vlotjes. En kwamen al gauw tot een deal. Ik zou toekomst zeker nog zaken met wezel doen! topgozer!

1 like

Vandaag een leuke GS ruil met Wezel gedaan. Het was top en zelfs bij Starbucks op station Tilburg was het gezellig.

2 likes

:arrow_up:️ Eigenlijk kan ik de tekst van hierboven kopiëren …

Leuke deal gedaan met Esmond (waarvoor dank). Zeker een mede horloge liefhebber en een Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Wezel. Deal was snel rond en vervolgens een snelle betaling. Ben tevreden en wens hem veel draagplezier met het horloge.

1 like

Seiko black alpinist overgenomen van @Wezel. Alles uitstekend verlopen!

1 like

Horloge overgenomen van @Wezel

Precies zoals beschreven, snelle levering en contact.

Aanrader!:ok_hand:

1 like

Een Meistersinger in uitstekende staat kunnen overnemen voor een schappelijke prijs. Daarnaast is @Wezel ook gewoon een sympathieke gast :slight_smile:
Zeker een aanrader!

1 like

Kijk, dit is een goed onderbouwde recensie :upside_down_face:

Edit: in het begin stond er alleen slecht.

@Wezel wat is uw wederwoord?

3 likes

:face_with_hand_over_mouth: jij maakt je er nog drukker om dan ik volgens mij :grin:

Ach als je in 1 keer bijna 25 artikelen te koop zet dan kan je verdwalen in alle reacties en je antwoorden daar weer op.
Wat ik belangrijk vind is dat het artikel naar degene is gegaan die t eerste reageerde. Ik heb sorry gezegd tegen Dirk maar hij is blijkbaar erg teleurgesteld en dat kan ik niet wegnemen helaas. Er komt vast nog weleens een seiko sluiting te koop. Mocht ik dat eerder zien dan Dirk dan zal ik (of mag jij) 'm daarop attenderen.
Fijn weekend!

Leuk om je weer even gesproken te hebben Esmond. En jammer dat we niet meer tijd hadden en dat we niet even een bakkie konden doen. Volgende keer maar dan :+1:

O, en veel plezier met de Zenith.
Ik ben erg blij met de Speedy :rocket:.

P.s. 70+ reacties, dat is wel serieus haha.

1 like

Tissot verkocht aan @Wezel. Correcte deal met vlotte communicatie zoals het hoort.

1 like

In een supersnelle en probleemloze transactie, een mooie sarb overgenomen van Esmond @Wezel

Aanrader als verkoper.
Esmond bedankt!!

1 like

Een prachtig horloge overgenomen van @Wezel. Snelle deal en nog even gezellig over horloges gepraat! Zeker een aanrader👍🏻

1 like

Zaterdag een mooie vintage overgenomen van @Wezel. Alles volgens de afspraak. Bedankt Esmond!

1 like

Horloge verkocht aan @Wezel. Goede communicatie, betaling en bevestiging bij ontvangst. Zoals t hoort! :+1:t2:

1 like

Seiko Bullhead overgenomen van Wezel, geen geweldige ervaring helaas:
communicatie was kort maar krachtig, horloge was na een paar dagen in huis. Helaas bleek de band te kort, wat me nog nooit is overkomen bij een Seiko originele band, had ik eigenlijk eerst zelf om moeten vragen.
Maar wat ik wel vervelend vind is dat de chronograaf niet reset naar 12 maar net ervoor, dat was niet vermeld in de omschrijving.
Kortom, als koper wat meer vragen stellen.

Een mooie ruil gemaakt met Esmond @Wezel
We konden elkaar halverwege ontmoeten en super vlotte en prettige afhandeling!

:+1: :+1:

1 like