Wezel

Vandaag een mooi horloge van @Wezel mogen overnemen.
Fijne communicatie en afspraken voor 100% nagekomen, was gezellig, graag tot een volgende gelegenheid.

1 like

Recent een Tudor Black Bay 58 overgenomen van @Wezel. Horloge was in topconditie, precies zoals beschreven. De communicatie verliep helder en vlot.

Prima verkoper, dus!

1 like

Vandaag mijn uurwerk verkocht aan @Wezel.
Kwam alle afspraken netjes na, leuke babbel gehad !
Aanrader!

1 like

Tissot PRX 80 gekocht van Esmond. Snelle deal, top conditie, bomproof verpakt. Dikke prima!

1 like

Gisteren heeft @Wezel mijn Omega Seamaster 300m overgenomen. Op exact de afgesproken tijd hebben we elkaar ontmoet bij Van der Valk en onder het genot van een kop koffie en biertje hebben we de deal beklonken en natuurlijk een tijdje gepraat over de hobby en alle horloges die we hebben gehad.
Esmond komt zijn afspraken na en is bovendien een aardige kerel. Aanrader om zaken mee te doen, helemaal vertrouwd. Maar dat was natuurlijk al wel duidelijk na 84 eerdere positieve recensies. :ok_hand:

1 like

Gisteren mijn omega speedmaster verkocht aan @Wezel. Na een leuk gesprek snel betaald! Bedankt voor het prettige zaken doen!

1 like

Vandaag de Sub van @Wezel gekocht. Snelle en duidelijke communicatie en uiteraard een prachtig horloge! Dank nogmaals :sunglasses:

1 like

Meer dan goede ervaring met @Wezel , Omega Seamaster van hem overgenomen, in topstaat zoals beloofd en super snel geleverd :+1:

1 like

Vandaag een heel fijne ervaring gehad bij het kopen van een Seiko duiker van @Wezel.

Nogmaals bedankt om ook te helpen met de gekraste Rodania chrono!

1 like

Vlotte communicatie, snelle verzending en het horloge voldeed aan de beschrijving ervan.

Zeker een aanrader.

Wederom een fijne transactie gehad met @Wezel . Alles is hierboven al vaak beschreven… Sympathiek, komt afspraken na, een echte liefhebber. Esmond bedankt weer! :+1:t2:

1 like