(What would be your) One piece collection

Deze Skyland, gaat mee het graf in :smiley:
Kan ook nog als wapen dienen, je slaat er iemand mee bewusteloos.

5 likes

Klinkt alsof je spreekt uit ervaring :wink:.

2 likes

Nee hoor, ben hardstikke brave jongen :innocent:

2 likes

Jeez, da’s een heel moeilijke. Eigenlijk onmogelijk.
Dus, I’m going to bend the rules, a little. :wink:
Als ik helemaal opnieuw zou beginnen en ik zou maar één horloge mogen hebben…
…het zou in ieder geval een duiker moeten zijn.

En aangezien het voor mij allemaal begon met een TAG Heuer duiker, back in 1996…

Doe deze dan maar. :slightly_smiling_face:

16 likes

Bij nader inzien toch een Sub.

:slightly_smiling_face:

15 likes

9 likes

Realistisch:

Hopelijk ooit realistisch:

6 likes

Jup. Meest veelzijdige horloge !

7 likes

Deze zou het zijn:

11 likes

Tjahh… :grin::sunglasses:

10 likes

Mooie Joost! Ik had bij jou de keus voor omega verwacht om een of andere reden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Naam is gekozen in een tijd dat de seamater nog mooi was :wink::+1:

1 like

Tot een paar jaar geleden zou ik gezegd hebben een 16610 maar met de huidige trend in de prijzen, de ‘status’ van het merk die er bij velen aan hangt en de target die er op zit bij bepaalde mensen op sommige plaatsen is dit serieus naar de achtergrond gegaan.

Tegenwoordig zou ik 1 van deze kiezen.

Het is een iets lastige keuze maar zou toch de MkII worden.
Indien Tudor een BB36 met datum op de markt zou brengen dan ruil ik met plezier beiden in.

2 likes

Zonder twijfel de Urwerk UR-210 of de auto UR-202s.
Prachtige horloges… En lekker eigenwijs en anders.

UR-202s

UR-210

3 likes

M’n Explorer…

10 likes

Hey @Yoran ik zag al je advertenties in het kader van de grote schoonmaak. Welk horloge ga je in de plaats van de vier die weggaan kopen?

1 like

Man, niet zo van die moeilijke vragen stellen hoor…

Ik twijfel nog heel erg, mede vanwege de prijs van sommige horloges die ik op het oog heb.

Serieuze kanshebbers zijn:

• Zenith Chronomaster Sport
  • Zenith Defy Skeleton
  • Omega Speedmaster met saffierglas

…maar ook de Seamasters zijn erg mooi.

Maar eens rustig over nadenken😅

3 likes

Lekker even zo’n zomeropruiming. En komt er nog wel een g-shock’je bij ofzo voor naar het strand denk je? Of wordt het echtecht een one watch collection?

1 like

Ha, deze had ik gemist blijkbaar!

One Piece Collections kan je van 2 kanten bekijken.
Ofwel koop je een soort van high end grail, waar niets boven kan. Maar dat horloge is dan te kostbaar om de alledaagse butsen en krassen te krijgen vind ik. Dan moet er al bijna een 2de beater bij, die net wat eleganter oogt dan een G-Shock, maar dan zijn we weer vertrokken :sweat_smile:
De andere optie is een allrounder die mooi is, maar niet te kostbaar. Ik zat eerst te denken aan mijn Cartier Santos. Die komt dicht in de buurt, maar eigenlijk staat die te hoog op de prijsladder voor mij.

Dus ik ga voor een endgame horloge. Diegene die je om doet, om daarna alle horlogegerelateerde boeken te sluiten. Enige echte optie die ik voor mezelf dan kan bedenken is een Grand Seiko Quartz. Dag mag de SBGX231 zijn. Onopvallend, niet te kostbaar, oerdegelijk en mooi in de details. Ik ga voor deze:

Succes aan iedereen die dit effectief probeert waar te maken. Ik begin er maar niet aan :smiley:

11 likes

Ik was er bijna met een GS en een g shock - maar nu heb ik toch weer 7 horloges :rofl::grin:.

Goede keus :+1:

3 likes