(What would be your) One piece collection

…ehm…

…ehm…

Ehm… Ik kan het niet…sorry

deze dan maar…of toch niet… dat wordt therapie ben ik bang.

3 likes

Ik had verwacht dat je een Vostok zou kiezen Bill!

1 like

Ik denk dat je met een explorer veel kan. Een niet té klassieke GS moet ook kunnen.
Maar als ik vandaag naar 1 horloge moet gaan… is het deze wel. Die past onder een pak, op een polo met korte broek, jeans en sneakers, kan je mee naar het strand (100m wr) en misstaat niet in een meeting.

8 likes

Nice! Een mooie Ball. Wat versta je onder

?

Telt mijn sbgv239 bijvoorbeeld?

5 likes

5 likes

Voor mij m’n BB36. Zou hem denk ik wel even op staal zetten.

14 likes

7 nu?:open_mouth: Ik dacht dat jij alleen de GS, Matic, BB en G had!?

1 like

:joy: herkenbaar!

1 like

Ik ook, maar deze is toch wel erg mooi. Gelukkig heeft de Vostok fabriek even geen contact met het westen, anders had ik wel haat mailtjes gehad😂

1 like

Mijn speedmaster x-33

geleend plaatje.

De rest gaat later dit jaar allemaal de deur uit denk ik.

8 likes

Dat zou voor mij toch echt deze zijn en dan derest er uit.

8 likes

Edit om aan de vraag van ts te voldoen. Extreme situaties. Mn trouwe suunto ambit 2

En een wat meer beuker die altijd kan

13 likes

Op dit moment zou ik alles haast opgeven hiervoor

16 likes

Deze; liefst de gouden, maar de stalen doe ik het ook voor :innocent:

15 likes

Ik heb de afgelopen anderhalf jaar bijna alleen maar mijn Aquis gedragen. Dus die doet het al heel aardig in mijn, momenteel, two piece collectie (one piece als je de gshock voor vakanties en kluswerk niet meerekent). Maar als ik nu voor een echte one piece collectie moest gaan? Dan scoren de BB58, BB36 en Longines Spirit 37 op staal hoog. Al is het allemaal gespeculeer want die Aquis gaat er nooit uit en ik heb een gshock nodig voor eerder genoemde zaken😁

8 likes

Mooie keus! En komt die

er ooit nog bij denk je?

1 like

7 likes

Duidelijk geen haute horlogerie, maar met enkel de Lander zou ik prima kunnen leven. De wetenschap dat perfectie niet bestaat helpt. :slight_smile: De diepte van de wijzerplaat, de kleuren, de eigenzinnigheid, het mechanische uurwerk, het draagt super fijn en de afwerking is voor mij meer dan goed genoeg:

7 likes