Ik wil de bb36 en spirit binnenkort gaan passen. Zou een geduchte concurrent kunnen zijn voor de Aquis.
Gaat hard
Ik ga proberen om het een tijdje echt bij één horloge te houden; daar moet ik dan wel mee het water in kunnen. Keuzes, keuzes…
Zonder twijfel de ceremic sub MET date. de perfecte allrounder. maakt niet uit waar of hoe of wat je aan hebt. deze gaat met alles en kan met alles. of het nu gaat om zwemmen tuinieren sporten dingen bij houden etc etc, geen probleem. ik weet het. erg saai. maar toch wel echt de perfecte allrounder watch
Een sinn, een bb58 of een explorer zou ik zeggen al naar gelang je budget!
Een Grand Seiko uiteraard…uit de sportieve lijn. Of toch maar een Sea Dweller als all-rounder die wat meer kan hebben. Hmm
Of toch een damasko
Haha. Niet als one-piece voor altijd.
Neh. niet op de 6digit modellen. beetje uit verhouding, maar kan het proberen. de lugs zijn te dik daarvoor. de 5 digit sluiten mooier aan.
en nato met dit weer is sowieso not done
Edit: oke nu met de 41 modellen zou het wel kunnen. maar voor de 116610 niet
Op het gevaar af hier al eerder suggesties te hebben gegeven, maar hiermee moet het ook wel lukken:
Ach, het is maar een idee hè, want one piece gaat niet gebeuren

Nice! Waarom deze van Rolex en geen OP of DJ?
Tja, OP en DJ kunnen me gewoon minder bekoren
Ik heb die bliksemse secondenwijzer van de Milgauss altijd zo mmoi gevonden
En dan de jaren 50 versie met flat bezel en die wijzerplaat vond ik qua ontwerp dan weer perfect in balans en aparter. Het was blijkbaar geen schot in de roos want er zijn niet veel van verkocht/gemaakt in deze uitvoering. Ik vind het een mieters ontwerp. Heb in 1996 in NYC eentje om de pols gehad en sindsdien is het mjin grail, maar het zal wel bij dromen blijven. Ik heb eigenlijk ook nooit een wat budgetvriendelijker gelijkend horloge tegengekomen. Iemand ?
Als ik moest kiezen. De voor mij ultieme speedmaster: Calibre 321 of nieuwe Ed White. Kan overal bij, valt niet zo op, krijgt verreweg het meeste draagtijd.
Dat zijn wel dikkerdjes idd
Doet me (door de oogharen) wel denken aan een bepaald model halios of lorier of baltic? Maar wel allemaal zonder bliksemschicht
Tja, als ik er maar één mag houden moet hij waterdicht zijn, tegen een stootje kunnen, onder een pak ook netjes staan én ik moet er een beetje blij van worden.
Dan blijft er voor mij maar één optie over: