Ok ik heb voor mij het antwoord: het lukt me niet maar 1 te kiezen ![]()
![]()
Jep! Ik zou hem nooit in de collectie nemen, maar alles weg dan zou deze als one piece mijn zaakjes op orde houden ![]()
100% de Speedmaster!
Mijn absolute grail, de Freak S Nomad ![]()
Maar ik neem het voor lief dat die enkel in mijn hoofd zal blijven rondspoken. Niet zeker dat ik hem zal kunnen dragen, zo’n 45mm case.
Dan maar deze ‘daily’ Freak X?
Wie gebruikt zijn horloge daar nog voor? ![]()
Misschien 1 van de weinige horloges waar het eenvoudiger is om de tijd af te lezen als het nacht is. ![]()
Je hebt hem al eens eerder gehad toch? Heb je straks ook echt een one-piece collection?
Tja dat zou best eens kunnen ![]()
Ik dacht altijd dat een 9F GS mijn ‘one and done’ horloge zou zijn… totdat ik de stap daadwerkelijk zette en eentje kocht: Een praktisch prachthorloge met een uitmuntend HAQ uurwerk waar ik totaal niet op verliefd kon worden. Binnen de kortste keren verkocht (een dure les geleerd) en geen second gemist.
Hoewel ik liever ook een dresser erbij zou willen, ben ik tegenwoordig 99% zeker dat mijn one piece collection een horloge zou zijn wat ik ook eerder verkocht heb (juist omdat het te weinig veelzijdig zou zijn) maar waar ik heel snel spijt kreeg van de beslissing:
Heb je al eens een The Citizen geprobeerd? ![]()
Ik heb mijn les geleerd. ![]()
Chronomaster. Of Speedmaster. Shoot, zijn er al weer twee ![]()