(What would be your) One piece collection

Ik wissel graag af, dus een 1 piece collectie zal er nooit komen maar als er echt maar één mocht blijven dan zou het deze zijn. Voor mij ideale combinatie van looks en draagcomfort.

14 likes

Dat zou dan deze worden denk ik nu. Was ook mijn eerste aanschaf toen ik met deze hobby begon.

9 likes

Mijn ultieme horloge. Dit zou zeker mijn one piece collection kunnen zijn. Hoewel het daarna waarschijnlijk wel weer zou gaan kriebelen… :grin:

De wijzer is trouwens blauw door verhitting, waanzinnig bij verschillende lichtinvallen

2 likes

O.k., vooropgesteld dat dit bij mij per dag kan verschillen (een one-piece is dus niks voor mij), deze wel: lekkere retro vibe, gecombineerd met optimaal modern gebruikersgemak, lekkere looks en van mijn favoriete merk! :sunglasses:
TAG Heuer Aquaracer Professional 200 Solargraph

10 likes

13 jaar onafgebroken gedragen als one piece collection

28 likes

Gave band die groene? Welk merk is dat?

1 like

De kans is groot dat dit hem zou worden:

12 likes

Dan heb je wel ultieme horlogerust. Petje af!

4 likes

Het zou hard kiezen zijn maar ik denk dat de Breitling wint :heart_eyes:

11 likes

Was nodig ook , de verzamelwoede nam ernstige vormen aan.
Deze rust kwam laat, had een boel moois en dit was de eenvoudigste, pas na een paar jaar kon ik hem ook echt waarderen.

2 likes

Hier verwacht ik de rust wel mee te kunnen herstellen.

13 likes

Dankjewel Markus! Ik kan je het merk niet noemen omdat het uiteindelijk oplichters gebleken zijn….:person_shrugging:

1 like

Voor mij zou het deze kunnen zijn:

7 likes

14 likes

Gewone standaard speedy 3861 hesalite

20 likes

Ik mis alleen nog de Nautilus nog dus ik kan niet echt eerlijk kiezen zo :crazy_face: de Nautilus staat al heel lang boven aan de lijst maar helaas ook ver boven het budget :sweat_smile: als toch zou moeten kiezen wordt het de Sub als ik ze allemaal zou hebben dan hè :call_me_hand:t3: goede smaak heb je!

9 likes

20 likes

Mijn Tudor BB36. Onder de radar en voorzien van alle specs die je wilt hebben. Kan zowel onder een pak, als bij je outfit op de camping :white_check_mark:.

18 likes

19 likes

Dit is mijn " one piece " ook nog geen drang om er nog wat bij te kopen :wink:

15 likes