(What would be your) One piece collection

6 likes

Ziet ernaar uit dat dit geen realiteit zal worden :face_with_peeking_eye:

Het is dan ook een belachelijk horloge :sweat_smile:

voor dat bedrag

:rofl::rofl: ik ben dan ook nog een klein kind

Deze blauwe Aqua Terra in 38mm, met de datum op 3u en de verticale strepen. That’s it, dan hoef ik nooit meer iets anders. (behalve dan een garmin gps horloge om te hardlopen en een casio f105/f91 voor het klussen… :wink: )

21 likes

Ja, o.k., mooi horloge. Maar ben jij geen Tudorfan, dan?

1 like

Jazeker wel! Ik ben héél blij met mijn blauwe bb36:

snowflake hands zijn tof. Ook andere Tudors vind ik gaaf, van vintage submariner tot Pelagos FXD. De sterling 925 zilveren bb58 is ook grail-materiaal, maarrr…

deze AT heeft voor mij iets bijzonders. Normaal ben ik niet zo van datumvensters en hij is wat groot, maar bij deze maakt me dat niet uit. :slight_smile:

4 likes

Die snap ik wel. Dat is met afstand de mooiste Aqua Terra ooit.

4 likes

Klopt, alleen de groene is mooier

6 likes

Als ik er maar 1 mag hebben, dan deze 126234:

8 likes

Dit meesterwerk.

Dan zou dat uiteindelijk ook mijn enige horloge worden…

1 like

Ik ben aardig op weg, maar 1 horloge gaat niet lukken :rofl:.

1 like

Mij ook niet hoor. Soms denk ik: ik ga alles eruit doen en dan houd ik er drie die ik in roulatie ga dragen. Maar dan draag ik een horloge dat ik dan zogenaamd weg zou moeten doen en dan denk ik: dat wil ik helemaal niet :joy:

6 likes

Dat is het onder andere :+1:.

1 like

(plaatje van het net)

Hij kwam als laatste Sarb hier binnen. Maar zou als enige blijven.
Wellicht ooit een keer een nieuw stukje anti reflectief saffier erin maar verder voelt de 035 als thuiskomen. Het formaat en case shape vind ik superfijn om te dragen.
De lichte sunburst is ook bij dit soort dagen een klein feestje.
Verder kan er een grote hoeveelheid aan leren banden op waardoor ie volledig aan te passen is aan mijn kleding en stemming.

13 likes

De rest van mijn leven dit aangezicht. Dan duurt het tenminste ook niet zo lang meer.

16 likes

Je glas is half leeg

1 like

Het is pas 10 uur en ik krijg nu al zin in een Whisky menuutje bij Café Jos op het terras😎.

3 likes

Ik ben professioneel pessimist.

2 likes