Ziet ernaar uit dat dit geen realiteit zal worden
Het is dan ook een belachelijk horloge
voor dat bedrag
ik ben dan ook nog een klein kind
Deze blauwe Aqua Terra in 38mm, met de datum op 3u en de verticale strepen. That’s it, dan hoef ik nooit meer iets anders. (behalve dan een garmin gps horloge om te hardlopen en een casio f105/f91 voor het klussen… )
Ja, o.k., mooi horloge. Maar ben jij geen Tudorfan, dan?
Jazeker wel! Ik ben héél blij met mijn blauwe bb36:
snowflake hands zijn tof. Ook andere Tudors vind ik gaaf, van vintage submariner tot Pelagos FXD. De sterling 925 zilveren bb58 is ook grail-materiaal, maarrr…
deze AT heeft voor mij iets bijzonders. Normaal ben ik niet zo van datumvensters en hij is wat groot, maar bij deze maakt me dat niet uit.
Die snap ik wel. Dat is met afstand de mooiste Aqua Terra ooit.
Dan zou dat uiteindelijk ook mijn enige horloge worden…
Ik ben aardig op weg, maar 1 horloge gaat niet lukken .
Mij ook niet hoor. Soms denk ik: ik ga alles eruit doen en dan houd ik er drie die ik in roulatie ga dragen. Maar dan draag ik een horloge dat ik dan zogenaamd weg zou moeten doen en dan denk ik: dat wil ik helemaal niet
Dat is het onder andere .
(plaatje van het net)
Hij kwam als laatste Sarb hier binnen. Maar zou als enige blijven.
Wellicht ooit een keer een nieuw stukje anti reflectief saffier erin maar verder voelt de 035 als thuiskomen. Het formaat en case shape vind ik superfijn om te dragen.
De lichte sunburst is ook bij dit soort dagen een klein feestje.
Verder kan er een grote hoeveelheid aan leren banden op waardoor ie volledig aan te passen is aan mijn kleding en stemming.
Je glas is half leeg
Ik ben professioneel pessimist.