Lekker man. Alleen de naam Café Jos alleen al. Staat mij wel aan.
Lekker bakje pinda’s bij je 16 jaar oude whisky. Genieten.
Het is een dubbele Macallan 12 en een redelijk beschaafde Cohiba voor het totale bedrag van €220 in 1 of andere lounge in Dubai. Ze naaien dronken toeristen het liefst driedubbel.
Anyway: my weapon of choice zal de Daydate zijn en altijd blijven.
Maar wel geleefd
Haha, dan zou ik er ook even goed voor gaan zitten.
En gezien de prijs komt daar weinig vaseline aan te pas.
Die snap ik. Veel plezier daar man.
Gaaf topic!
Ik ben heel bewust terug gegaan in het aantal horloges. Dat was voor mij wel een stap maar ben daar wel heel blij mee. Dragen > Hebben.
One piece is wel heel heftig voor een liefhebber. Maar voor mij wordt het dan echt een daily beater, een R DD 40. Zo blij mee, kan je non stop dragen! Heerlijk!
Ik kies dan voor mijn Speedy.
Toen ik nog geen horloges had, was ik altijd al aan het kijken naar een Speedmaster.
Op een of andere manier dacht ik dat een Rolex DJ als eerste horloge moest komen en dat daarna de Speedmaster wel zou komen. Maar nadat ik niet zo fijn werd behandeld bij een Rolex AD, was ik er klaar mee en heb ik de Speedy toch maar gekocht.
Ik ben bijna 2 jaar verder en achteraf ben ik blij dat ik toen toch niet de DJ heb aangeschaft.
Dus als ik een one piece collection zou moeten hebben, dan is het mijn Speedy!
Ik heb in deze eigenlijk wel alles wat ik in een horloge zoek. ( ik draag 'm nu bijna 7 maanden non-stop )
Een echte vroege vogel
Meestal wel ja.
Mooi!
Hoho met dit mooie weer krijg je toch bijna weer zin in het leven ofnie
Nice