moeilijk ![]()
maar moet het er één zijn dan toch deze.
De PO is mooier ![]()
De verdeling is toch net 51% tegen 49% ![]()
Het ligt er ook aan wat je net die dag gaat doen.
Ik heb ze ook alle twee gehad en vind ze ook alle twee super …
Ik denk wel eens, als je van die explorer de kroon weg haalt blijft er een gewoon strak horloge over …
De planet is met en zonder omega logo een leukere klok om te zien
(Mijn mening)
De PO heeft net dat kleine beetje kleur wat hem wat boven de iets saaie maar o zo mooi van eenvoudige Explorer laat uitstijgen.
Het is een moeilijke keuze maar heb gelukkig iedere dag die keuze ![]()
Precies … super duo ![]()
![]()
![]()
Ik zou het oprecht niet weten, welk horloge ik zou willen, als enige horloge.
![]()
Zou, in ieder geval, een duiker moeten zijn. Aangezien ik dat gewoon het coolste horlogetype vind én ook graag met mijn horloge op en in het water ben. Gewoon omdat ik dat leuk vind.
![]()
Nee hoor.
Precies, de Explorer wint
.
![]()
![]()
![]()
![]()
O.k., o.k… Ik weet dat ik eerder zei dat ik het niet zou kunnen.
En ik weet dat ik eerder zei dat het in ieder geval een duiker moest zijn.
Well, I changed my mind. Ik denk dat deze mijn one-piece zou kunnen zijn.
Nu alweer effetjes om en lekker robuust en (dus) goed draagbaar, met (bol) saffier, 100m WR en erg prettig om naar te kijken, vind ik in ieder geval. ![]()
O.k., nou ja, misschien dan toch stiekem nog een duikertje erbij, bij wijze van one-piece side-collection. ![]()
Voor mij is het misschien wel deze:
Japans merk en ontwerp, onder de radar maar echt een luxe horloge kwa wijzerplaat en afwerking, het uurwerk is precies en een klein technisch wonder. Proporties perfect voor mijn pols. Niet verwacht maar ik mag titanium wel.
Minpuntjes voor het gebrek aan lume en geen hoogpolijst op de dunne delen van de schakels maar kan ik mee leven. This could be the one…
Dat zou ik waarschijnlijk ook wel kunnen….![]()