(What would be your) One piece collection

Al weer twee weken non stop deze, dus als ik moet kiezen is het makkelijk.

20 likes

18 likes

Dat zou dan toch deze zijn:

Dan weet je tenminste altijd hoe laat het is :wink:.

2 likes

Als ik er eentje mocht/moest kiezen? Een Cartier Santos Medium. Sportief op staal, in de zomer op rubber en als het wat netter moet kan ie gewoon op leer. Dus naast het horloge voor een klein vermogen aan quick change banden in verschillende stijlen en je kunt alle kanten op met dit icoon.

15 likes

Niet zo moeilijk voor mij .:grimacing:

11 likes

Eerlijk? De Invicta Hulk. Mooi groen is niet lelijk. :sunglasses::+1::smiley:

1 like

Hoe is deze naast je 44GS?

Allebei toppers - heel mooie en goed afleesbare horloges. De 44GS kast in 40 mm is wat hoog voor mijn (stokbroodvormig,16,75 a 17 cm) pols door de lange lugs en male endlinks. Dat is beter bij deze The Citizen. Plaatje:

En als referentie de Sub (41mm), SKX (42mm?) en Marinemaster 300 (44mm):

8 likes

Tja we hebben het hier over " one piece" maar jij hebt er twee van :thinking::wink::face_with_peeking_eye:

2 likes

Voila!

18 likes

Dat zou deze zijn als ik niet nog 3 meer had gekocht.
unnamed

6 likes

Vraag me vaak af of dat moet onderdoen voor een GS. Ik zie het niet echt op foto…

2 likes

De afwerking etc zijn in mijn ogen zeker vergelijkbaar, net als de uurwerken. Als gezegd past deze maat mijn pols wat beter dan mijn GS maar dat is persoonlijk - en ik heb nooit een 36,5mm 44GS gehad, wellicht past die me beter.

De platen zijn beide prachtig, waar The Citizen wat punten laat liggen is dat de doorzichtige plaat (glas of plastic) bovenop het papier soms reflecteert en dus onder een bepaalde hoek minder afleesbaar is. Voordeel is dan weer dat je geen batterij hoeft te wisselen maar goed, ooit zijn die pakkingen toch op en moet je iets.

En The Citizen heeft volgens mij maar één trucje voor de platen, geverfd papier, terwijl GS wat meer variatie heeft binnen de collectie.

@Fate_Amenable_To_Change jij aanvullingen?

2 likes

Zijn ze verkrijgbaar in EU?

1 like

Ja.

En silver flakes…

1 like

Platinum.

2 likes

I stand corrected. Ik vind ze prachtig, maar niet mechanisch en geen zichtbodem. Dus ik kijk enkel on te genieten, niet om een aankoop voor te bereiden :sweat_smile:

2 likes

Ik snap dit heel goed. Waarom deze voor jou over je PRX?

1 like

6 likes