(What would be your) One piece collection

Het zou in mijn geval zomaar de Sinn UX SDR kunnen zijn. Onverwoestbaar, fijne bracelet, super accuraat, dun genoeg om onder een overhemd te dragen en toch ook gutsy genoeg om mee te klussen. Oh, en gemaakt van U-Boot staal (kicken), gevuld met olie (dus super afleesbaar) en minimaal 7 jaar op 1 batterijtje.

Damn, de rest kan gewoon weg :thinking:

6 likes

Dat gaan dan deze twee worden (Rolex plaatje van internet):

Ik doe niet aan black-tie en maatpak dus………… scheelt weer.

6 likes

Ben eigenlijk al lang voorzien.

19 likes

Ik zou deze kiezen, ook omdat je er een rubber en leren band bij krijgt.

14 likes

Dat is altijd een goed argument! En best een leuk klokkie ook :+1:

2 likes

Wat een kunstwerk zeg! Dit zou m dan moeten worden!

11 likes

17 likes

Dat is nog eens een cadeau! :sunglasses::+1:
Wat een topvrouw

3 likes

Mooi man! zit je hier op het forum om te zoeken naar de opvolger :smiley:? En draag je de panerai altijd?

1 like

Dat is ze zeker!!!

1 like

Gelukkig reeds in mijn bezit, maar kijk hier word ik blij van…

1 like

Ik zou een AP royal pak 37mm met grijze wijzerplaat willen wanneer het om een one piece zou gaan :smiley:

1 like

Ik moet toch zeggen als maar 1 horloge mocht dan wel mijn hulk

Of toch de Daytona

8 likes

5 likes

One piece word moeilijk maar als het echt moet dan:

9 likes

Volledig met jou eens :smiley:

Ik heb nu wel enkele hele mooie horloges in mijn bezit, maar deze draag ik eigenlijk sinds ik hem heb elke dag. Hij is licht, comfortabel, super speciaal maar ingetogen, past bij casual en een pak. Het opwinden is handmatig dus veel interactie met het horloge als liefhebber.

Een andere 1 piece zou voor mii ook wel de Datejust kunnen zijn.

Past prima onder een trainingspak tot een pak. Toch een speciale wijzerplaat, redelijk onder de radar voor een Rolex door smooth bezel, mooie powerreserve, kan tegen een stootje, datum (wat wel handig is dagelijks) en erg comfortabel door de verstelbare band.

Een AP zou dagelijks kunnen als deze niet zo gehyped was op social media, niet zo krasgevoelig was en minder diefstalgevoelig wat ook belangrijk is als ik overal naartoe ga.

10 likes

De Omega gekocht met het idee een one piece collectie te beginnen. Helaas niet gelukt :grimacing:

Maarrrr voor een optimum zou ik gaan voor de JLC Polaris (blauwe plaat). Wat een klasse, edoch stoer maar man man wat een prijs…

12 likes

Goeie keus!

Mooi! De Santos toch? Is dit de jouwe?

1 like

Mooie keus! En precies wat ik bedoelde met dat je er een interessantere wijzerplaat bij kunt vinden.

1 like