Het zou in mijn geval zomaar de Sinn UX SDR kunnen zijn. Onverwoestbaar, fijne bracelet, super accuraat, dun genoeg om onder een overhemd te dragen en toch ook gutsy genoeg om mee te klussen. Oh, en gemaakt van U-Boot staal (kicken), gevuld met olie (dus super afleesbaar) en minimaal 7 jaar op 1 batterijtje.
Ik heb nu wel enkele hele mooie horloges in mijn bezit, maar deze draag ik eigenlijk sinds ik hem heb elke dag. Hij is licht, comfortabel, super speciaal maar ingetogen, past bij casual en een pak. Het opwinden is handmatig dus veel interactie met het horloge als liefhebber.
Een andere 1 piece zou voor mii ook wel de Datejust kunnen zijn.
Past prima onder een trainingspak tot een pak. Toch een speciale wijzerplaat, redelijk onder de radar voor een Rolex door smooth bezel, mooie powerreserve, kan tegen een stootje, datum (wat wel handig is dagelijks) en erg comfortabel door de verstelbare band.
Een AP zou dagelijks kunnen als deze niet zo gehyped was op social media, niet zo krasgevoelig was en minder diefstalgevoelig wat ook belangrijk is als ik overal naartoe ga.