Nu
Als ik geld teveel had
Tuurlijk supertof horloge. Maar niet het belangrijkste wat er is.
Dat is natuurlijk Tudor ![]()
ach als ik 8 k nodig zou hebben ofzo blijft er nog genoeg ![]()
![]()
over om een Tudor te kopen ![]()
Vet om te zien dat je hem gewoon lekker draagt, zijn ze voor bedoeld. Zag ergens dat je er ook mee zwemt, dat zullen niet veel mensen hier je na doen
Ja tuurlijk! Daar is ie toch voor bedoeld?
Toch deze tussen die mooie Grand Seiko’s ja?!
Ik had dit topic uit den ouden doosch nog niet gezien. Geloof ik. (EDIT: Wat een goudvis, ik reageer al vijf jaar lang in dit topic, zo blijkt)
Thijs, als je gewoon één horloge hebt is het natuurlijk het absolute hoogtepunt van onzinnige pretentie om dat een “one piece collection” te noemen. ![]()
Ik heb natuurlijk toch wel meerdere “one and done” kandidaten liggen. Zo zou ik er goed mee kunnen leven om iedereen dag één van mijn vier sportievere Grand Seiko’s te dragen.
Evengoed zou ik het niet kunnen laten om daar minstens één zondags horloge naast te hebben. Een Reverso, bijvoorbeeld. Want ja, één is echt skeer.
Deze heeft de 44GS definitief van de troon gestoten?
Ik zou zeggen: de koning en de koningin!
De SBGN027 is iets meer allround door de lume en de schroefkroon (en de GMT functie) maar de SBGV239 is mooier naar mijn mening, en beter voor iets nettere gelegenheden. Er is plek voor beide ik mijn herberg (naast een paar g shocks)
Dit heb ik dus ook idd.
![]()
En dan wellicht ook nog voor een rikka en een Ushio 300 ![]()
Of die vette GS van je
Sub.