(What would be your) One piece collection

Nu

Als ik geld teveel had

7 likes

Tuurlijk supertof horloge. Maar niet het belangrijkste wat er is.

1 like

Dat is natuurlijk Tudor :wink:

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes: ach als ik 8 k nodig zou hebben ofzo blijft er nog genoeg :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings: over om een Tudor te kopen :wink:

2 likes

Dat is deze… Rolex 1675 PCG gilt

13 likes

11 likes

Vet om te zien dat je hem gewoon lekker draagt, zijn ze voor bedoeld. Zag ergens dat je er ook mee zwemt, dat zullen niet veel mensen hier je na doen

1 like

Ja tuurlijk! Daar is ie toch voor bedoeld?

2 likes

En toen was ie weer alleen in de collectie. Opnieuw mijn one piece part 5 :smile:

10 likes

Misschien toch deze galante klassieker

5 likes

23 likes

Toch deze tussen die mooie Grand Seiko’s ja?!

Ik had dit topic uit den ouden doosch nog niet gezien. Geloof ik. (EDIT: Wat een goudvis, ik reageer al vijf jaar lang in dit topic, zo blijkt)

Thijs, als je gewoon één horloge hebt is het natuurlijk het absolute hoogtepunt van onzinnige pretentie om dat een “one piece collection” te noemen. :wink:

Ik heb natuurlijk toch wel meerdere “one and done” kandidaten liggen. Zo zou ik er goed mee kunnen leven om iedereen dag één van mijn vier sportievere Grand Seiko’s te dragen.

Evengoed zou ik het niet kunnen laten om daar minstens één zondags horloge naast te hebben. Een Reverso, bijvoorbeeld. Want ja, één is echt skeer.

1 like

Deze heeft de 44GS definitief van de troon gestoten?

1 like

Ik zou zeggen: de koning en de koningin!

De SBGN027 is iets meer allround door de lume en de schroefkroon (en de GMT functie) maar de SBGV239 is mooier naar mijn mening, en beter voor iets nettere gelegenheden. Er is plek voor beide ik mijn herberg (naast een paar g shocks)

9 likes

Dit heb ik dus ook idd.

:joy:

En dan wellicht ook nog voor een rikka en een Ushio 300 :sweat_smile:

1 like

Of die vette GS van je

1 like

Dat zal deze dan zijn :wink:

14 likes

Als ik er nu één zou moeten kiezen uit mijn set van zes dan zou het de Laureato.zijn.

:slightly_smiling_face:

10 likes

Sub.