(What would be your) One piece collection

7 likes

Dit was een half jaar mijn one piece collection. Toen kwam de Rolex OP en later de Omega speedmaster reverse panda. Nu dus het gevolg, onrust.

11 likes

En welke richting gaat het uit? Ik las eerder al dat de speedy het mogelijks niet zal halen.

1 like

Terug naar de Zenith als enige?

2 likes

Geen flauw idee, tijd brengt raad? Twee perfecte horloges maar mss toch te veel in mekaars vaarwater? De Zenith staat buiten discussie al zou de speedy dat ook moeten zijn. Nu goed de Rolex OP vond ik dan weer te saai en de speedy kwam in de plek :grin:.

1 like

Ik heb 3 ZEP’s en die zitten niet in elkaars vaarwater. Maar ze leggen de lat heeel hoog om er nog wat naast te zetten.

1 like

Ja dat is wel uitzonderlijk veel natuurlijk. Je bent Zenith fan net zoals ik. Langs de andere kant zou ik ook een original willen maar ik denk niet dat het daaraan ligt.

1 like

12 likes

3 likes

Fast forward twee jaar:
De Black Bay 58 Blue heeft het pand verlaten, de Explorer en Planet Ocean zijn er nog.

Misschien toch deze als one piece collection :thinking:

Stomme hobby ook :crazy_face:

9 likes

Denk dat mijn IWC een hele goede kans maakt. Fantastisch horloge, draagt geweldig en kan tegen een stootje. Plus, als ik oud word is hij nog steeds goed afleesbaar. Een echt levensloopbestendig horloge dus :wink:

12 likes

Deze.

20 jaar geleden ooit gezegd als ik later groot ben wil ik een Kermit.

9 likes

Zei je nou laatst dan deze er misschien uitgaat voor jou andere hobby😅?

1 like

Dat ging volgens mij om de Tudor van @pasd .

2 likes

Helaas het is waar🥲

1 like

2 likes

De Tudor is weg, niet de Kermit :wink:

https://www.horlogeforum.nl/t/tudor-black-bay-58-blauw/610152

2 likes

Haha antwoord was al gegeven zie ik.
Nee de Kermit blijft, maar mocht er zich iets voordoen dat ik geld nodig zou hebben dan gaat deze er gewoon uit hoor liever niet natuurlijk maar het is maar een horloge.

1 like

:point_up_2:Que :man_shrugging:t3:

1 like

14 likes