(What would be your) One piece collection

Als ik die modellen op een rij zie denk ik ook dat je flinke polsen hebt (sea dweller, panerai), klopt dat? Of zijn het allemaal modellen met curved lugs? Ik heb niet heel grote polsen en sinds kort draag ik (vrijwel alleen nog maar) een Squale 60 atmos. Ik dacht eerst te groot: de bezel is 45 ofzo maar de kast eronder slechts 42 en door de curved lugs draagt ie nog wat kleiner. Echt opvallend beter dan een skx ofzo.

Jep ik heb idd de Sub date.
Dat was voor mij altijd mijn droom horloge vanaf jongs af aan. Flipperitus hielp niet mee. Maar probeer er nu meer van te genieten.

Ben begonnen bij een oude 16610, daarna een nieuwere. Toen een 114060 (de ref die jij toont) en nu een 116610 (die ref van jou mét datum). Dit moet hem blijven. :ok_hand:

7 likes

12 likes

Zit er nou melk in je koffie?

Slagroom. En rum.

1 like

Wijf ben je ook

1 like

Kom maar hier dan zal ik je met die slagroom laten zien wie hier het wijf is.

4 likes

Grote mond heeft ie wel, maar ondertussen koffie met slagroom drinken

7 likes

5 likes

4 likes

De (full) metal squares zijn (wat mij betreft) fantastisch. Druk de volgende keer maar gewoon op “betalen” :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Mooi man. Staat goed bij de tattoos ook!

1 like

Flightmaster! Goede keus.

Leuke keus! Die secondewijzer maakt het geheel net wat minder serieus.

Robuust, casual, sportief.

2 likes

Dank mannen, ik ga ermee oefenen:

1 like

Haha en dan elke dag een ander plaatsje - Rolex op maandag, Patek op dinsdag, …

1 like

Jij snapt het. :sunglasses:

1 like

Doe dan!!! :wink:

Ik ga dan toch gewoon voor mijn Speedy. Andere optie zou de nieuwe Seamaster 300 zijn aangezien die iets robuuster is, maar die heb ik nog niet om gehad.

Nu ik erover nadenk, zou ik dus alles met die Speedy moeten doen. Dat gaat niet he…als het echt beach tot boardroom moet zijn, dan denk ik toch Seamaster 300 of Seamaster Aqua Terra Worldtimer.

6 likes

Als ik dr maar 1 mocht houden:

8 likes