Dan draag je geen horloge. Dus dat “probleem” is getackeld.
Maar dan wordt het gewoon mijn huidige 39mm Explorer òf toch een iets minder sportieve 36mm DJ…toch wel lastig eigenlijk
Dan draag je geen horloge. Dus dat “probleem” is getackeld.
Maar dan wordt het gewoon mijn huidige 39mm Explorer òf toch een iets minder sportieve 36mm DJ…toch wel lastig eigenlijk
Ooh, tja… De drang naar wat anders.
Maar ik denk dat als ik er klaar mee ben, dat ik dan een VC terug zou kopen om het feit dat die bijna altijd kan.
Voor nu pak ik gewoon voor elk moment waar ik zin in heb.
Zeg jongens, kunnen jullie die homo-erotische schermutselingen met slagroom niet even voor off-topic bewaren?
Zou hij de citeren knop hebben gevonden?
Grappig genoeg was black tie ooit iets wat je in je vrije tijd bij het avondeten droeg. Dat dat de hoogste vorm van formal wear geworden is, zegt meer over de status van ouderwets werk in kringen van oud geld dan over het nut van de traditie. Aangezien black tie vrijetijdskleding is behoud ik me het recht voor om te dragen wat ik wil, inclusief badslippers en een duikhorloge op rubber.
Ik
Heb
Het
Bijna
Onder
De
Knie!
You go and be you!
Komt die grote mond van hem nog een keer van pas
Serienummer even blurren
Geen idee hoe dat gaat , even opnieuw .
Mijn polsen zijn slecht 17.5cm, volgens mij behoorlijk gemiddeld. Maar wat mij betreft doet het er veel meer toe hoe de lugs afgewerkt zijn, recht of schuin of direct naar beneden toe. Panerai draagt prima, de lugs komen niet over m’n pols heen ondanks dat hij zo groot is.
Nee precies - klinkt logisch. Thanks!
Staat hier al jaren bovenaan de wensenlijst. Ik ben geen persoon voor maar één horloge maar ik denk dat de drang naar iets anders hiermee wel kleiner wordt
Ja is iedere keer weer een smeerboel. Maar ach, maar eens in de 7 jaar is te doen.
Ik kan dan niet meer zwemmen, in de tuin werken, of andere uitzinnige activiteiten ontplooien, maar doe deze maar en ik ben gelukkig.
Jawel hoor, gewoon je horloge afdoen; net zoals iedereen dat deed toen er nog geen waterdichte en schokbestendige horloges bestonden
Dat ik daar nu niet aan gedacht had .
Sorry; heb ik nu net je argument om niet meer in de tuin te hoeven werken onderuit gehaald?