(What would be your) One piece collection

Dan draag je geen horloge. Dus dat “probleem” is getackeld.

Maar dan wordt het gewoon mijn huidige 39mm Explorer òf toch een iets minder sportieve 36mm DJ…toch wel lastig eigenlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ooh, tja… De drang naar wat anders.
Maar ik denk dat als ik er klaar mee ben, dat ik dan een VC terug zou kopen om het feit dat die bijna altijd kan.

Voor nu pak ik gewoon voor elk moment waar ik zin in heb. :+1:

1 like

Zeg jongens, kunnen jullie die homo-erotische schermutselingen met slagroom niet even voor off-topic bewaren?

Zou hij de citeren knop hebben gevonden?

Grappig genoeg was black tie ooit iets wat je in je vrije tijd bij het avondeten droeg. Dat dat de hoogste vorm van formal wear geworden is, zegt meer over de status van ouderwets werk in kringen van oud geld dan over het nut van de traditie. Aangezien black tie vrijetijdskleding is behoud ik me het recht voor om te dragen wat ik wil, inclusief badslippers en een duikhorloge op rubber.

5 likes

Ik

Heb

Het

Bijna

Onder

De

Knie!

You go and be you!

4 likes

Komt die grote mond van hem nog een keer van pas :eggplant:

4 likes

g)
Nieuwste aanwinst ik draag m iedere dag.

6 likes

Serienummer even blurren

Geen idee hoe dat gaat , even opnieuw .

Mijn polsen zijn slecht 17.5cm, volgens mij behoorlijk gemiddeld. Maar wat mij betreft doet het er veel meer toe hoe de lugs afgewerkt zijn, recht of schuin of direct naar beneden toe. Panerai draagt prima, de lugs komen niet over m’n pols heen ondanks dat hij zo groot is.

1 like

Nee precies - klinkt logisch. Thanks!

1 like

Staat hier al jaren bovenaan de wensenlijst. Ik ben geen persoon voor maar één horloge maar ik denk dat de drang naar iets anders hiermee wel kleiner wordt

5 likes

Wellicht onstaat dan weer een drang naar deze:

+/- 1 seconde per jaar in het witgoud :wink:

5 likes

Ja deze …

Op vakanties , werk , vrije tijd en past ook onder een mouw van een overhemd .

8 likes

Ja is iedere keer weer een smeerboel. Maar ach, maar eens in de 7 jaar is te doen.

1 like

Ik kan dan niet meer zwemmen, in de tuin werken, of andere uitzinnige activiteiten ontplooien, maar doe deze maar en ik ben gelukkig.

11 likes

Jawel hoor, gewoon je horloge afdoen; net zoals iedereen dat deed toen er nog geen waterdichte en schokbestendige horloges bestonden :wink: :wink:

1 like

Dat ik daar nu niet aan gedacht had :wink:.

1 like

Sorry; heb ik nu net je argument om niet meer in de tuin te hoeven werken onderuit gehaald? :wink: :sweat_smile:

1 like

:joy:

1 like

Dit is wel een prachtige One Piece.

Zonder gekkigheid zou voor mij het ideale one piece horloge een 36mm explorer of 36mm black bay zijn wanneer het budget wat beperkter is.

5 likes