Whats next? Voorlopig de laatste?

O ja @Dora
T is niet dat ik die turkooise niet mooi vind alleen niet zo knallend zeg maar.

Bedoel als mijn topic whats next puur voor de zomer was zou ik m er wss wel in zetten. Net als deze mocht iemand zich afvragen waarom ik m niet in de op heb gezet. Puur zomers en fris maar mss toch een tikkeltje te beperkt.

2 likes

@RobinH. Tussen de donkere en de grijze wijzerplaat vind ik de donkere persoonlijk meer hebben. :grin:

1 like

Ik heb de normale bb58 ook gehad en snel weer weggedaan maar deze blauwe heb ik nu al een maand of wat en ben er zeer tevreden over. Ennuh…

:upside_down_face:

3 likes

Ben ik de enige die die nieuwe Rolex OP’s een beetje op Mumbai specials vind lijken?

1 like

niet zo moeilijk doen en gewoon die Explorer om je pols slingeren, wat een topper is dat

1 like

Ik kan in dit topic niks zinnigs zeggen omdat ik niet warm of koud word van de opties die je aandraagt, terwijl ik wat je al hebt liggen prachtig vind.

Als je iets groens wilt… Tja… Citizen NY00040 er uit en dan een Seiko SPB153 Uemura er in, dan heb je een klein duikertje met prachtig groen.

De OP voegt echt niks aan de explorer toe. De Longines heeft een te grote lug gap en ik stoor me aan de vijf sterren. De Sinn… tja. En de Oris zou ik niet doen, omdat ik dan liever een klassieke Stowa Flieger of IWC Mark XLMIIIXMX (of hoe ze ook maar heten) zou zien. Archimede’s Fliegers hebben tegenwoordig hitte-geblauwde wijzers en 100m WR. :slight_smile:

Maar goed, wat je hebt is fantastisch, de camel toe Citizen uitgezonderd.

1 like

Blauwe Tudor Black bay 41 dan wellicht?
Zit wel dicht tegen je Explorer aan

Dank.
Maar komt NIET door de plaatjes.
De product foto’s van Oris zijn om te huilen, horloge is echt zo en zoveel mooier in het echt.
Mijn foto’s zijn veel meer waarheidsgetrouw .

Succes met je keuzes

1 like

Wat een bizar gave collectie heb je toch!
Volgens mij heb ik in de Explorer alles waar je naar op zoek bent.
Dat gezegd hebben zou ik voor de (groene) OP gaan, of een IWC Mark xx

1 like

Mag ik vragen wat je persoonlijk wat de bb58b dan wel heeft wat de bb58 niet heeft?

1 like

Gs duikers zijn helaas een beetje te groot voor mijn mini polsjes :sweat_smile:

Zelfs de witte Nomos krijgt geen liefde van je? Ik ben bijna gekwetst :laughing:. Alle gekheid op een stokje vind m voor year round toch wat te beperkt

Helaas iets te groot l2l

Hij is blauw :upside_down_face:

2 likes

Zo ken ik helaas nog een merk:GS.

Maar vind de Chronoris een mooie vintage vibe hebben. Erg korte lugs. Ben normaal niet zo van t oranje maar bij de Mido en Chronoris vind ik t wel passend

1 like

Dank je wel.

:smile:

Moer ik dan toch de LPP toch nog maar eens een kans geven dan? Blijf t toch veel geld vinden voor een top of the line en aangepast standaard uurwerk. Mja dat wist je al.

Ik zou passen, passen en opnieuw passen tot je het zeker bent. Met tussenpauzes. Zo zal je wel zien welk model je het beste ligt.

Wat betreft die Oris Propilot, ik heb en passant ooit eens de Propilot gmt gepast 45mm op de canvas strap, die was verrassend doenbaar qua maat. De 41mm is dus een toppertje qua maat in die categorie. De bezel en dikkere wijzers en iets dikkere kast maken het horloge wat minder als een platte schijf om je pols. Ik vond ze leuker dan de IWC pilots, die zijn eigenlijk wat saai… Heel mooie reeks als allrounder, ik hoop dat het nieuwe inhouse uurwerk er snel in komt.

Je moet er natuurlijk vrede mee kunnen nemen dat het qua afwerking wel wat onder je andere horloges uitkomt. Sommige mensen kunnen daar niet goed mee om.

Trouwens, ik ben zelf aan het kijken naar een SBGN als doordeweekse beater. Ok het is quartz, maar het is daardoor robuust en sportief en toch heb je de GS klasse. Niets voor jou? Helaas voor mij zijn er maar weinig AD’s in Belgie en ze hebben ze niet op voorraad om te passen. In Nederland is deze wel goed te verkrijgen denk ik :blush:

3 likes

Kijk eens naar deze Propilot Jasper. Ik vind hem om te smullen.
https://www.instagram.com/p/CGnTh1knweC/?igshid=10e3kw0atg14u

Is wel 44mm.
Ik heb in de winkel een 41mm gezien. Top hoor.

1 like

Das wel idd een goed advies alleen ivm Corona en niet noodzakelijk reizen ivm ov zal dat er ff niet inzitten vrees ik :wink:

Mbt de gmt. Heb al een heq in de 225 zitten. Vind 1 heq wel voldoende :grinning:

1 like