Whats next? Voorlopig de laatste?

Pelagos LHD is wat je zoekt

2 likes

Toch het blauwe. De eerst BB58 vond ik super tof op foto’s maar op de pols ontzettend tegenvallen. De blauwe heb ik dat vooralsnog niet mee :grin:

1 like

Had ik even over gekeken. Ja dan zou ik ook passen voor de GMT :smile: Maar je komt vast wel op een mooi model uit! Wie weet is die inhouse Aquis die Oris volgende week aankondigt wel iets voor jou :wink:

:point_up: of gewoon dit! Mijn BB is onverslaanbaar als dagelijks horloge! :smiley:

1 like

Ja die 114 ziet er ook een topper uit, zeker zo op foto! Alleen heb ik die nog nooit gezien in een winkel hier… Jammer dat de Oris boutique zover weg is, daar hebben ze tenminste wat liggen :disappointed_relieved:

Als ze deze look in een 41mm case met een cal 400 variant steken, dan bestel ik hem blind :smiley:

2 likes

Witte Nomos? Ik zag helemaal geen witte nomos genoemd worden in je openings post. Hmmmm. Even terug lezen.

Ah… Doorrrrr scrollen naar onder. Ik zie het. Ik vind dat helemaal niet beperkt. Je kunt die witte Nomos ook op een Cordovannetje gooien voor een fris winter-horloge, maar er is natuurlijk ook de Dunkel. :slight_smile:

Ja, de Nomos Ahoi krijgt liefde van me, da’s in mijn ogen een aardiger optie dan de zes die je noemde.

Ik zou nog een Sinn 356 voor kunnen stellen.

Want één ding moet gezegd, ofschoon hij een ander karakter heeft: De Nomos Signalweiss zit wel in het vaarwater van de Lange.

3 likes

Rolex met groene plaat erg mooi, Longines niet mooi vind de kast niet de juiste verhouding hebben.
Maar is smaak hè en die verschilt per persoon, succes met de keuze.

1 like

Echt de laatste.

![20200825_Aquastar_009-Edit|690x483]

2 likes

Ik krikg last van Autistische trekkies… :joy:

2 likes

Vertel :slightly_smiling_face:

1 like

Door de plaatsing van dat euh rondje aan de rechter kant lijkt het alsof de wijzers niet in het midden zitten. :joy: Wel gaaf dat je koopt waar jij blij van wordt btw. :+1:

2 likes

Ik word er heel blij van. Panerai voor verkocht dan moet ik hem wel heel mooi vinden :slightly_smiling_face:
Beetje anders is wel leuk vind ik persoonlijk.

2 likes

Vind ik ook! Denk dat je deze irl moet zien om écht te waarderen. :+1:

2 likes

Heb de seamaster verkocht ivm wat te groot. l2l is de Pelagos net ietsjes kleiner. Maar ben bang

Grappig dat die geopperd word. 5 jaar geleden in België willen passen. Hadden ze niet. En nooit meer naar omgekeken. Hmm. Passen kan altijd toch?

Mbt chrono’s heb ik aan de zep genoeg eerlijk gezegd.

Ik moet de signallweiss nog maar eens gaan passen. Is wel lastig te vinden in t wild heb ik al door. Ze hebben m eigenlijk nergens zo liggen.

1 like

Hoewel ik m afschreef is t wel zo hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik m vind, is alleen minder ‘knallend’ dan de groene.

1 like

4 likes

Thanks allemaal voor t meedenken.

Keuze is gemaakt
:grinning:

2 likes

Welke is het geworden? :upside_down_face:

Toch de Rolex op green. In 36 mm. Sta nu op de lijst. Kan lang duren word gezegd. Maar dat zeggen ze altijd bij Rolex.

Waarom dat toch die? Ik heb t gevoel dat mocht ik toch weer jeuk krijgen de rest wat ik ook in overweging had dan ook nog wel te krijgen is. Nja op de Mido na want die staat momenteel al een aantal weken niet meer op de officiële website. Ik vermoed dat Rolex een aantal kleuren die t minder goed doen mss volgend jaar al ergens eruit gaat gooien. Je weet t nooit. Kijk naar de witte 39. Die deed t volgens mij nooit heel slecht. Toch schrappen ze hoppa de hele 39 lijn.

Daarnaast: kijkend naar mijn collectie heb ik eigenlijk alleen maar blauwe,wit(achtige) en zwarte wijzerplaten. Dit is eens wat anders