In oudere topic zie ik heel vaak Seiko5.nl staan. Als ik dat intyp wordt de pagina niet gevonden.
Weet iemand waarom deze site niet meer bestaat en/of dat er een vervangende site voor is gemaakt?
In oudere topic zie ik heel vaak Seiko5.nl staan. Als ik dat intyp wordt de pagina niet gevonden.
Weet iemand waarom deze site niet meer bestaat en/of dat er een vervangende site voor is gemaakt?
het is nu deze site geworden http://www.besttime.nl/ ik geloof dat Seiko het niet meer toestond om horloges via deze website aan te bieden.
Ik geloof dat dat dezelfde man was als van
http://www.besttime.nl/ en http://verkopers.marktplaats.nl/931369
Oh, van Gerrit Anne…
Ik hoorde dat Rob Monsterwatches.nl ook vaak problemen heeft met Seiko doordat hij de horloges verkoopt. Hoezo is dat zo?
Onzin, ik heb twee jaar geleden cnotact met Seiko ehad, omdat Seiko me heeft geholpen “tegen” de douane die beweerde dat ik neppers importeerde.
Je krijgt natuurlijk wel een probleem met Seiko als je een wereldwijd geregistreerde handelsnaam van Seiko kaapt en er je website op zet.
Aha, dan verwar ik je misschien met Gerrit over die problemen.
Ik heb ooit een seiko5 bij Gerrit besteld en slechte ervaringen mee gehad. Zeer slechte kwaliteit van het horloge. Een Q & Q van de kijkshop is bijna nog beter!
Je mist dus niks!
Ik heb ooit een seiko5 bij Gerrit besteld en
slechte ervaringen mee gehad. Zeer slechte
kwaliteit van het horloge. Een Q & Q van de
kijkshop is bijna nog beter!
Je mist dus niks!
Dan heb je wss een slechte gehad. De Seiko5 serie is doorgaans van uitstekende kwaliteit.
Ricardo74 Schreef:
Je mist dus niks!Dan heb je wss een slechte gehad. De Seiko5 serie
is doorgaans van uitstekende kwaliteit.
Ik heb ook wel eens een Seiko besteld. Die doet het nog steeds perfect en is het paradepaardje van mijn oude heer.
Ik heb in het verleden twee Seiko’s bij Gerrit besteld. Ik was heel tevreden, zowel met de horloges als met de service.
Hij vertelde me toen ook dat hij vanwege problemen met Seiko gekozen heeft voor een andere naam voor zijn site.
Dat is pech, Seiko 5 is een prima horloge, ook zelfde caliber als b.v. het monster.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Seiko (hoewel sommige modellen me niet aanstaan).
Wat was er slecht aan dan?
Ik heb goede ervaringen met Gerrit.
Aantal keren een Seiko5 bij hem gekocht, en die doen het nog steeds prima.
Wat was er slecht aan dan?
Om te beginnen was het horloge 100m waterdicht. Maar na 1 keer in de zee te hebben gebadderd zat er al condens achter het glas.
Tevens zat er zand tussen de bezel.
De kroon ging erg licht naar buiten.
Hij liep ongeveer 1 minuut per dag achter.
De kast zag eruit na 3 weken alsof hij in een cementmolen had gezeten, vol met krassen.
Ik had hiervoor een Tissot T-touch die een waterresistance van 30m had, waar ik 8 jaar lang mee gezwommen heb zonder problemen. Die zag er veel beter uit na 7 jaar als de Seiko na 3 weken. Terwijl ik niks bijzonders met de Seiko heb gedaan.
Voor mij was de Seiko gewoon een waardeloos horloge en Gerrit Nanne gooide het op ondeskundig gebruik?!? Dus geen garantie. Echt een hele slechte ervaring. Ik heb nu een Edox Diver en dat bevalt super!
Dit was een zelfde Seiko als ik had;
Een mooi uitziend horloge maar je moet hem niet gaan dragen…
Misschien had je een ‘maandagochtend-horloge’ die door de controle was geglipt?
En ja, de kroon zat dicht tijdens het zwemmen…
Dan was er wel heel wat mis voor een maandagochtend horloge…
Over waterdichtheidscriteria is op dit forum al heel veel geschreven.
100 m WR is een grens die heel kritisch kan zijn bij drukverschillen die op een horloge worden uitgeoefend, bijvoorbeeld bij zwemmen.
Ik denk dat je i.v.m. dergelijk gebruik garantie kunt claimen op een horloge met WR vanaf 200 m.
Dat er zand tussen een bezel kan komen, zal niemand verbazen. Weet je hoe klein zandkorreltjes wel kunnen zijn.
Een kwestie van schoonmaken (bezelring er even af halen).
Dat het horloge er na 3 weken zo schandalig uit zag, dat kan volgens mij alleen maar aan de gebruiker liggen.
Bij een beetje normaal huis-tuin-keuken-gebruik ziet de een Seiko er nog zeer toonbaar uit.
Als het horloge werkelijk zo toegetakeld is geweest, dan zul jij (tenminste als je hem al die tijd om de pols hebt gehad) ook niet ongehavend uit de strijd zijn gekomen.
En dan kun je het Gerrit ook niet kwalijk nemen dat hij het horloge niet onder garantie vervangt.
Ik heb in ieder geval heel goede ervaring met hem, het door hem geleverde product (Seiko 5) en zijn werkwijze.
Met vriendelijke groet,
Flip.
Ricardo, ik vind dat toch best moeilijk te geloven hoor.
Seiko heeft voor zover ik weet een prima QC. Weet je
zeker dat er niet met het horloge was gerommeld ofzo?
Je mist dus niks!
Begin je weer? Kun je het ook eens proberen om dit niet iedere keer te herhalen als het over een Seiko 5 gaat.
Best irritant namelijk!!