Top…alleen dan heb je de vingerverf grap gemist
Dankjewel.
Och, je kunt niet overal op reageren. Toch?
Sarcasme tegen een cynicus gebruiken, wat ironisch
Jammer dat horloge defect lijkt. Wel alvast mooie verjaardag gewenst maandag!
Dankjewel.
Wat een domper zeg! Toch gefeliciteerd en op je verjaardag gewoon dragen en alleen niet met de chrono te spelen.
Wat een pech. Veel sterkte!!
Wat een toestand, sterkte gewenst.
Ik weet denk ik wel waar dat aan ligt. Het minutentellerverzetveertje op het centraal secondentelrad moet iets naar binnen gebogen worden. Maar daar heb je nu niet veel aan… Heb wel 's gehoord dat Steinhart uurwerkjes laat assembleren voor 2 euro per stuk. Tja…
Balen, man. Mijn jaar begint ook met een en al rampspoed dus ik voel met je mee.
All hope is gone
Sterkte overigens!
Grt.
De chronograaf vannacht laten lopen.
De uren teller staat goed op 10 uur.
De minuten teller nog steeds op 1 en daar blijft hij p staan.
Zit hem dus echt in de minuten teller.
Wat je zegt PeterLC zou het probleem wel zijn.
Het is niet het einde van de wereld en er zijn veel ergere dingen, maar het is gewoon balen dat je een nieuw horloge direct terug moet sturen door laksheid van de fabrikant.
ja mee eens idd zwaar balen , en je kan hem ook niet ff gaan omruilen .Dus duurt weer een paar weken voordat je een nieuwe heb.
Ik had een Ocean One met ceramische bezel besteld maar kreeg hem binnen met de aluminium inleg en daar was de bezel inleg niet helemaal perfect van ,een heel klein kiertje bij de 12 uur.
Heb een mail gestuurd en kon hem ook retour sturen maar nooit gedaan wel mijn geld terug gekregen van de ceramische inleg .Inmiddels horloge verkocht en koop nooit geen Steinhart meer.
Ik hoop dat het redelijk snel opgelost is voor je maar vind het heel erg slecht van Steinhart en ook zonde dat ze hun naam aan het vergooien zijn
Tja die bezelverf van de keramische inleg was er ook nog. Foto’s zwerven nog rond hier denk ik zo, maar van die klok heb ik mijn centen terug gekregen. Als ik Günther was zou ik de kwaliteitscontrole verbeteren en de prijzen daarop aanpassen. Ook al zouden die klokken 100 euro duurder zijn, dan is het, bij een goede kwaliteit, echt waar voor je geld. Jammer dat het zo gaat. Op facebook zag ik een Steinhart duiker voorbij komen die niet eens spatwaterdicht was.
Groet Bert928GT
Nee, typisch een gevalletje van pech. Ik bestelde eens een horloge in de VS, kreeg de bekende “aanslag” aan de deur en begon 'm uit te pakken. Werkte niet! DOA! Teruggestuurd OP MIJN KOSTEN. Kreeg 'm opnieuw binnen, hadden ze met de kleinst mogelijk lettertjes erop gezet, dat het een reparatie was, dus…OPNIEUW douanekosten… Gelukkig deed deze het wel…
Als je dan bezwaar indient bij de douane, moet je alles OP SCHRIFT opsturen, dus je kopieert je e-mails, scans en foto’s een slag in de rondte en dan eindelijk na een half jaar, erkennen ze dat ze een fout hebben gemaakt en dan een paar weken dáárna krijg je je teveel betaalde douanekosten retour.
Ook inderdaad iets wat mijn goeie dag zou bederven !!!
Balen Marco,
Ik heb alleen nog prima ervaringen met de firma Steinhart. Wel is het zo dat de communicatie niet altijd even vlot verlopen is, maar dat komt naar mijn mening niet door een gebrek aan goede wil. Terugsturen en vragen of ze het nieuwe of gerepareerde horloge in ieder geval uitgebreid willen testen voor verzending. Geen zichzelf respecterend horlogemaker kan daar bezwaar tegen hebben.
Wat vind je verder van het horloge? Ik vind em erg gaaf; of het een blijvertje is weet ik nog niet.
@Bert928GT
Dat van 50 of 100 euro op de prijs zetten heb ik ze ook als tip gegeven. Zeker als ze iets van een goede naam willen houden.
@Windhund
Het horloge ziet er in mijn ogen erg netjes uit. Mooie materialen en netjes afgewerkt. Voelt degelijk aan. Des te meer baal ik van mijn eerste ervaring met het merk. Ik vond de rolex… bedoel oceaan one van hun namelijk ook erg mooi.
En antwoord van Steinhart.
Het horloge moet retour en mits in ongedragen toestand wordt het geruild voor een nieuw horloge.
Ik heb het een uur om gehad en het is vrij van beschadigingen of vrij van gebruikssporen, dus hopelijk krijg ik een nieuw horloge toegestuurd.
Lossen ze het erg netjes op.
En dan maar hopen dat het nieuwe horloge geen gebreken heeft…
Retourzenden is trouwens gratis en verzekerd via hun fedex account.
Balen bij een nieuw horloge. Maar alsnog van harte met je verjaardag en je leuke kado.