Why me?

Vaag dat je eerst wat moet betalen, voor iets wat niet hoeft…

Ze zijn ècht niet zo secuur bij PostNL hoor… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

In ieder geval positief dat ze het zo willen oplossen en bovenal dat je het horloge mooi vindt. Zou wat zijn als je het horloge nou in het echt ook nog eens niet mooi vond…

Correct, heen en terug zenden ging bij mij ook op hun kosten.

Ik bedoel meer dat ik t ergens oneerlijk vind dat je iets moet betalen, waar je eigenlijk niet voor hoeft te betalen. En dan na veel gerompslomp je na lange tijd pas weer je geld terug krijgt.
Net als met bepaalde onterechte boetes. Kun je bezwaar maken, en soms moet je toch eerst betalen. Blijkt het achteraf niet terecht en krijg je geld terug. Maar zag ook verhalen van mensen die dat geld niet konden missen. Erg zuur dan…

Ja, is inderdaad idioot, welkom in Nederland, je bent schuldig totdat je onschuld is bewezen. :fearful:

Emigreren een optie James? Eritrea raad ik aan, Noord-Korea, Miramar, Egypte doen het ook prima.

Syrië, Irak eo…altijd wat te doen daar.

En schijnt eea leeg te staan daar…volop woonruimte :+1:

Daar hoeft niemand iets te bewijzen maar ben je standaard de Sjaak/Pisang/Lul/Aan de Beurt!

Het regent ook nog buiten :sleeping:

Gelukkig ook weer niet altijd. Dacht dat voor.een moordzaak je pas schuldig bent na veroordeling.

Niet om dat andere te bagatelliseren, want het ging volgens mij om een bijstandsmoeder met kinderen die elke cent nodig Had. Die kon zo een boete er niet bij hebben.

En nou is het weer droog…

en nu regent het weer…

en nu is het weer droog

en nu sneeuwt het.

oh nee, dat is op de tv. Geen signaal.

buiten regent het trouwens weer.

Welkom bij ziggo :wink:

Maar laten we niet te veel off topic raken. Sorry Marco.

Hmmm, 30 jaar geleden misschien, voor ons land zo verhufterde… Maar dan liever naar een beschaafd land, Denemarken of zo. :relaxed:

Zou je niet stoppen met drinken, Marco?