Wie doet zijn/haar partner een horloge cadeau voor kerst?

Wie van jullie is van plan om dit jaar een horloge cadeau te doen aan zijn/haar partner?

Zo ja, wat zouden jullie kopen en waarom?

1 like

Ik niet.

3 likes

Ik ook niet.

1 like

Ik ook al niet.

1 like

Nope.

Al gedaan.

20 likes

Die van mij is 27 december jarig, dan doe ik wel iets met een horloge dus kerst krijgt ze gewoon een paar sokken :sweat_smile:

6 likes

11 likes

Ik wilde m’n vriendin een 6-digit 36mm DayDate kado doen met kerst, maar toen werd ik wakker en kon ik het niet betalen :man_shrugging:t3:

12 likes

Ik wilde het wel doen. Gekeken met mijn vrouw wat ze mooi vindt. Ze komt met Piaget, Chopard en Cartiers helemaal met goud, diamanten en edelstenen ingelegd. Ja sorry hoor, maar dan houdt het op…

5 likes

Nope.

Sterker nog, we doen niet aan kerst. Na de kerst gaan we naar Kopenhagen. Maar ook voor nieuwjaar worden er geen horloges gekocht. Sterker nog, ik denk helemaal geen cadeau’s. Sinterklaas doen we ook al niet aan, het WK kijken we niet… Ik moet volgende week wel naar Hamburg, en een collega noemde een kerstmarkt. Bah. Humbug. :wink:

6 likes

Toevallig wel.

Deze

10 likes

Ik ben eigenlijk op zoek naar eentje voor m’n vriendin maar nog niet echt iets kunnen vinden. Wel een mooie Seiko gevonden SRP839J1 maar nadeel is dat er een mineraal glaasje op ligt… Toch nog maar even verder zoeken.

1 like

Tuurlijk en uiteraard een…

rolex-logo-7y8Xc3xU_200

4 likes

Ik heb recent de blauwe versie hiervan besteld voor mijn vriendin, mooi horloge!

4 likes

Ik!

Stiekem al gegeven, de kerstman was toch in de buurt…

Cartier La Dona

10 likes

Hmm ik heb voor mijn vrouw een paar jaar geleden een gd/st Tudor Princess 92513 gekocht 1 keer gepast, vond het nix, dus nooit gedragen, zal nog eens een horloge voor haar kopen…:roll_eyes:

Dit terwijl het imho een zeer fraai dameshorloge is!

Heb die toendertijd nog wel in perfecte staat laten brengen door mijn horlogemaker voor haar…

Ik ga die binnenkort wel in het blauwe gedeelte zetten.

Zo daar!:grin::innocent:

Dan word haar volgende horloge een zonnewijzer😂

10 likes

Dat zal d’r leren! :rofl:

2 likes

Ja, da’s dus een gevoelig onderwerp. Ik wil dit dus graag doen. Maar zij wil er geen. :grimacing:
Ik denk dat ze nu zo’n kleine 2 jaar haar Apple watch heeft en sindsdien weigert ze nog een ander horloge te dragen. Nou ja, één keer, met heel veel moeite, haar zover gekregen dat ze haar Hamilton weer een keertje omdeed, voor een speciale gelegenheid. Maar verder draagt ze dus consequent, dag in, dag uit, die stomme Apple watch en liggen de andere horloges te verstoffen, in een lade. :roll_eyes:

Ik heb haar onlangs laten zien welk horloge ik voor haar wilde kopen, in de hoop dat ze misschien toch overstag zou gaan. Ze zei dat ze het een mooi horloge vond, maar niet zou gaan dragen. Haar hele leven zit in die Apple watch en haar iPhone en daar kan dus geen traditioneel horloge meer tussenkomen… :weary:

Dit horloge wilde ik voor haar kopen. :slightly_frowning_face:

En nu zullen sommige mensen hier zeggen: “Koop dan gewoon meteen een Rolex voor haar. Die gaat ze heus wel dragen!” Nice try. Heb al 'ns zoiets voorgesteld. Wil ze ook niet. En nee, ik ga het niet op de gok toch maar kopen in de hoop dat ze dan wel bijdraait. Ik ken haar al bijna 20 jaar. Gaat niet gebeuren. :sweat_smile: Nou ja, gelukkig heeft ze een heleboel andere goede kwaliteiten. :grin:

11 likes

Klinkt wel als een gezellige boel, in huize Fate! :wink: :beers:

5 likes