Wie doet zijn/haar partner een horloge cadeau voor kerst?

No way.
En dan zeker een paar schoenen terugkrijgen.
Want die heeft zij dan weer meer dan een duizendpoot

3 likes

:joy: Geweldig Fate. Een man naar mijn hart.

6 likes

Dat zou eens goed kunnen, dat er een cadeau komt. In het Algemeen Dagblad zat gisteren een bijlage van Breitling, en mijn vrouws oog viel op deze:
24723286-22dalddgb0sbfcat802fv2se-Large

dus ja, wie weet…

Lekker fris ding, eigen gezicht. Enige is dat ie op internet met -25% staat tov NL dealers… ZOu er nog iets in het vat zitten bij bijv. een Van Baal Nijmegen?

4 likes

Niet nodig want 3 jaar geleden reeds gedaan :grin:

Volstaal/saffier/Swiss Ronda inside/7mm dik/5 jaar batterij en suède bandje met snelmontage-systeem.

Ze is er nog steeds zeer tevreden mee :blush:

3 likes

Mijn vrouw konfiskeerd alles tussen 34 en 38 mm. Dus ik hoef niets te kopen.
Mooi oplossing dacht ik zo. :sob: :rofl: :+1:

3 likes

Wil je aub deze als profielfoto gebruiken vanaf morgen?

9 likes

Met de huidige inflatie is dat niet meer op te brengen. Nu kan ik haar wel een Chinees kreng geven, maar dat zal niet in goede aarde vallen.

Was het wel van plan maar heb geen partner… :laughing:

3 likes

Perfect, ik hoorde net dat je voor kerst bij elke rolex een gratis golddigger krijgt…

3 likes

Mooi! Waar kan ik haar ophalen? P.C.?

2 likes

Ze heeft deze dit jaar al gekregen.
Maar de “Smart” watch is niet van haar pols te branden helaas. Mechanisch was sowieso een no go voor haar.

1 like

Misschien koop ik wel een horloge voor mezelf zodat zij niet hoeft na te denken over een kadootje voor mij :grinning:

2 likes

Waste of money, kan het beter aan mijn dochters geven. Dus dat is dan ook in gang gezet, beide dametjes krijgen iets moois met de feestdagen. Gelukkig ben ik van het vooruit denken :wink:

We hadden de dubbele Cartier-buit in Oktober al binnen geharkt tijdens een dagje Maastricht. Het is op zich wel gezellig, maar we hebben “de dagen” er niet voor nodig. :slight_smile:

Kijk. Het is hier nog wel zo gezellig dat we de telefoon er niet vaak bij hoeven pakken.

Hee, die is eigenlijk mooier dan die Moser met zo’n zelfde band. Ebel for the win.

Nee man, da’s vulgaire dertien in een dozijn meuk in vergelijk met het model wat je voorstelt. Als je partner die rollie wel zou dragen omwille van het merk, maar deze Ebel niet, tja, dan zou ik m’n relatie nog eens langs de meetlat leggen.

Yup. Ook een cool ding. En voor de gein eens een spade op de minuutwijzer. Ik vind het leuk gevonden.

5 likes

Is hier wel het plan. Mijn voorkeur gaat naar deze:

Maar zelf vindt ze dat erg mooi maar wat moet ze dan met haar Apple Watch vraagt ze zich af… als ik de tudor eerder tegenkom dan de nieuwe Apple watch moet ze af en toe maar zonder smartwatch

7 likes

Ik kan mijn vrouw beter iets anders geven. Ze verklaart me voor gek met al die horloges.

1 like

Bij ons!

Mijn partner doet mij een horloge kado met de kerst.

Het liefst zou ik een gouden datejust wensen. Een 1600 bijvoorbeeld. Of een Patek 96 :ok_hand:

Maar wat het gaat worden blijft een vraag.

Zo. Klaar met dagdromen. Nu weer aan de slag. Wonderen moet je zelf voor werken.

Of zou ze meelezen? :innocent:

4 likes

Nice! :ok_hand:

1 like

Poh wat hebben jullie het toch goed. Je weet wel hoe je rust in de tent houdt. :sunglasses:

Echt jaloers.

3 likes

Mijn vrouw krijgt iets anders
Heb al zat gezeik om mijn collectie…, mijn vriendin wel.:innocent:

5 likes