Ik moest lachen. Maar dat is omdat we net “Good luck to you, Leo Grande” hebben zitten kijken.
Ja ze krijgt een horloge omdat ze weer een jaar goed heeft gekookt en niet teveel heeft lopen zeiken.
Voor de rest hebben we het prima naar ons zin hier, hoor. Don’t worry!
Ik heb de afgelopen jaren mijn vrouw diverse horloges cadeau gedaan, maar afgezien van speciale gelegenheden draagt ze vooral haar smartband . Dus ik zie er maar vanaf.
Oei, wat heeft je partner je misdaan dan?
Hier ook een horloge voor de kerst.
Zelf vindt ik de groene Seiko Alpinist SARB017 altijd al erg mooi,
maar de 39mm is gewoon te klein voor mijn pols helaas.
Maar toch blijf ik er naar kijken, en zo ook naar de nieuwe limited SPB355J1.
Deze stond open toen ze even meekeek op de PC en ze riep meteen “die is mooi”.
Dit gevolgd door “als hij te klein is voor jou, wil ik hem wel dragen hoor”
Dus deze ligt verstopt klaar voor eind van de maand,
kan hij mooi om naar Zweden waar we oud&nieuw gaan vieren
(We zouden misschien in de auto gaan met een overnachting in Kopenhagen,
hadden we anders toch leuk kunnen afspreken met @Fate_Amenable_To_Change )
Lijkt ons ook super, maar dit keer gaan we heel kort er heen, enkel voor oud&nieuw.
We zitten met meerdere vrienden in een huisje net buiten Stockholm.
Volgend jaar gaan we zeker de vakantie weer doen richting Scandinavië.
Noorwegen sowieso weer in de LaRo, dit keer met luifel en slaapvertrek achterin.
Zweden pakken we misschien mee, en als dat komend jaar niet lukt doen we dat zeker later.
Ik geef een Tissot T-Race Chrono . Voor veel te veel geld uit de VS gehaald omdat hij bijna nergens te krijgen is. Maar dit horloge was er een die lang op de verlanglijst gestaan heeft bij haar. Twee jaar geleden gekocht en cadeau gedaan en vervolgens verloren. Nu poging twee en nu hopelijk voor langere tijd.
Ook zo!
Geeft rust!
Ik ken mijn vrouw al heel wat jaren en ik heb het opgegeven dingen voor haar te kopen. Geurtjes, zonnebrillen, tassen enz. Alles wordt uiteindelijk, met een misplaatst schuldgevoel, door haar geruild.
Laatst heb ik haar zelf op pad gestuurd om een horloge te zoeken. Na haar eerste gedachten te gaan kijken naar de gebruikelijke merken als Tommy H, en DW afgeschoten te hebben is ze uiteindelijk met onderstaande Tissot thuisgekomen. Zij blij, ik blij.
Mooi! Hij ligt bijna in mijn winkelmandje. Goede specs ook voor die prijs.
Krijg je geen spijt van Petra. Echt een prachtig ding met goede specs voor dat geld!
Geen partner (meer) maar wel voor mijn zoon van 9.
Een paar jaar geleden online teruggevonden, of was het hier op HF? Ik weet het niet meer maar dit horloge droeg ik gedurende mijn militaire diensttijd en VN-uitzending in '93/'94 en nadat het bandje scheurde + batterij leeg had ik 'm weggegooid. Was cosmetisch ook niet meer om aan te zien trouwens.
Past hem precies, ik vind die vintage Swatches een beetje te klein nu.
Die van mij zegt dus doodleuk: “ik wil nog wel een Cartier en dan zo’n vierkante, maar wel in goud”.
Weet zij veel dat zo’n ding 5k kost
Ze wil wel een quartz en kwam ook met een Michael Kors aanzetten. Dat kan ik met moeite over mijn horlogehart krijgen…maar zegt wel qat over haar dat het bedrag totaal niet van belang is
Ik denk nu aan één van deze 2, ze heeft al een Cartier Ronde:
Precies mijn ervaring. Zulke dingen moet ze gewoon zelf uitkiezen. Zelfde andersom trouwens hoor. Of ik iets écht mooi vindt komt zo nauwgezet. Dan koop ik het liever zelf.
De presage heeft ze twee weken geleden gekregen en vandaag de mido.
Ergens deze week komt de tissot seaster 36 ook nog aan
Toevallig onlangs deze voor mijn vriendin d’r verjaardag gekocht. Wel een quartz, maar moet zeggen dat hij mij positief verbaasd heeft. COSC certificering, schroefkroon(!), top wesselton diamanten. Volgens mij voor iets van €400,-.
Heb mijn vrouw verschillende leuke (Piaget/Cartier/Omega/Rolex) horloges gegeven op “belangrijke” momenten in de loop der tijden maar het enige dat echt veel gedragen wordt tegenwoordig is de smartwatch…misschien moet ik daar eens een nieuwe van geven…