Wie gaat er naar de Rikketik 15-01-2017 ?

Misschien wel extra interessant deze keer vanwege de ‘work-shop’ van de vakschool in Schoonhoven. Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat ze gaan laten zien. Hopelijk kan ik mijn strooptocht daarvoor onderbreken. :slight_smile:, want langs de tafels gaan vind ik toch wel erg leuk. Hopelijk kan ik weer een mooi exemplaar scoren.

P.s. Het beloofd een koude dag te worden dus om alvast alle ‘spruitjes-lucht’ berichten voor te zijn, misschien dat het meevalt deze keer. :wink:

1 like

Helaas, werk die dag. Veel plezier voor hen die wel gaan.

1 like

Dit is een automatisch gegenereerde post als reactie op “Rikketik”

12 likes

Ik ben ook van de partij!

2 likes

Present!.. 'k heb nog wat kleine dingen aan te schaffen… en ik ben nog altijd op zoek naar horloges in de categorie “Gènâg voâh wènâg”… zoals een Vostok Amfibia, of iets van die strekking… :slight_smile:

2 likes

Ik weet het nog niet. Vorige keer wel gegaan maar heb nu geen horloge budget meer. Dus mocht de verkoop nog voorspoedig gaan deze week kom ik mischien wel kijken :wink:

1 like

Ik ben er zoals meestal even twee uurtjes in de ochtend, zou graag of een vintage Omege DeVille Chronograph
Uploaden…

3 likes

Of als budgetoplossing een Heuer Carrera 1964 re-issue CS3110 tegenkomen

2 likes

Ik ga wel weer even snuffelen ja. Ik hoop op net zo’n vondst als mn Dugena van vorige Rikketik maar schat de kans niet heel groot :sweat_smile:

1 like

Uiteraard :slight_smile:

Ik ga ook wel even. Beetje banden shoppen. Hopen op een verstopte Tri-compax voor 150 euro. Dan gedesillusioneerd naar huis.

8 likes

Entree is iig omhoog gegaan naar 10 euro…

Ik ben er als de kippen bij! Abonnees betalen slechts 5€ dacht ik?

Paar keer niet geweest, maar deze zondag staat de Rikketik op het programma!
Wie weet vind ik nog wat leuks ook…

Ik! Eerste keer dus ik ben benieuwd!

1 like

Zeker van de partij, meestal 2 keer per jaar
Gezellig !!!

Ik zei de gek, horloge voor vrouwlief halen bij Rob (monsterwatches) en hopen op een koopje…net als de rest vrees ik `:-)

1 like

Voor het eerst naar de Rikketik, ben benieuwd!

Ik twijfelde regelmatig door de toenmalige entree van 7,50 maar dat is nu nog verhoogd naar 10€. Ik sla over.

2 likes

Het had mij heel leuk geleken (mits bereikbaar met het OV) maar ik ben helaas in het buitenland. Volgende keer ga ik graag!

1 like