Wie gaat er naar de Rikketik 15-01-2017 ?

Maar wel gratis parkeren :joy: (je moet ergens het voordeel van zien)

2 likes

krijgen mensen op de fiets dan ook korting? :grin:

1 like

Ik ben iedere keer van de partij, dus aankomende zondag ook weer.
Mischien toch wel handig om een keer abonnee te wordenā€¦

Pieter.

1 like

Entree ā‚¬ 10,00 ?? Dan is mijn hele budget al op, ik zal eens een spaarpotje omkeren :grin:

2 likes

Die zien we nooit meer ā€¦

2 likes

Heb wel het voornemen. Ben er meestal met twee uur doorheen, reken ik 5 euro per uur, val nog mee, kun je in Amsterdam niet eens voor parkeren :sunglasses:

2 likes

Kan helaas niet, heb andere leuke dingen te doen deze keer.

Mmmmā€¦ weinig oostblokkers dit keer:)

1 like

Ik ga! Ben benieuwd naar die workshop, voorlichting. Ook maar eens lid worden want ik sla bijna nooit overā€¦

1 like

Ik ga er voor het eerst sinds jaren weer eens met een stand staan om mijn merk Aramar te promoten en uiteraard horloges van Aramar te verkopen. Ik heb dan de nieuwe bronzen Sea Vixen op voorraad (gaat dan officieel in de verkoop) en zal er een totaal nieuw prototype te zien zijn van een zeer gelimiteerde duikserie (slechts 49 stuks). Ik hoop veel leden van HF persoonlijk te zien komende zondag!

5 likes

Nieuw voor Aramar gok ik? Bij een ander merk zal ie waarschijnlijk al aantal jaar in de collectie zitten.

15 likes

Een nieuw kopieerapparaat?

10 likes

Ehhhh neeā€¦een echt nieuw model! Zowel de Sea Vixen als Sea Fury zijn nieuwe modellen. Maar kom gerust langs op de stand en bekijk van dichtbij!

1 like

Yeah right! Gewoon komen kijken en genieten! Je bent van harte welkom!

1 like

Net zo ā€˜nieuwā€™ als die Nautilus rip-offs van laatst?

1 like

Johā€¦wat een leuke reactieā€¦orgineel ook :wink:

Dit is idd een nieuw model. Is geen homage aan iets.

Overigens is die Transatlantic wel extreem goed ontvangen. Azijnzeikers die het een rip off vinden (maar goed die kopen toch niets bij mij), en liefhebbers die je niet hoort op een forum. Verkoopt als een dolle! Vooral degene met blauwe plaat en stalen kast + band.
imag

6 likes

Kan Aramar wel wat van leren :joy: Het is trouwens ā€˜origineelā€™, maar je zal het woord waarschijnlijk niet zo vaak gebruiken.

Wat betreft je stukje ā€˜azijnzeikers die het een rip-off vindenā€™:je kan mij niet wijsmaken dat je het zelf niet inziet of trots op het ontwerp bent. Naar mijn mening staat Aramar als merk nog lager dan Steinhart (die doen soms tenminste nog enigszins hun best). Je zou voor de lol eens de reacties op andere fora en van ā€˜liefhebbersā€™ (of azijnzeikers, voor jou) moeten lezenā€¦

Dat de blauwe goed verkoopt, verbaast me niks. Is immers een directe kopie/replica van een vreselijk gewild model. Kan ik moeilijk een persoonlijke prestatie van je noemen

3 likes

Weet jeā€¦kom gewoon zondag dit hele verhaal even aan mij persoonlijk vertellen. Face to face. Kan je meteen alle horloges bekijken. Vind ik een stuk sympathieker als je dat doet dan dat je nu achter je pc zit af te geven op mij. Tot zondag!

9 likes

waar ongeveer sta je met de stand?

Klapdeuren door, 2e rechts! Replica hal!

3 likes