Ha, ik ging nog snel voor 16u vragen wat t verschil was tussen de twee kleurtjes, en twijfelde. Kreeg ik een “Nou, dan geef ik je ze toch gewoon allebei mee?” van de vriendelijke meneer, samen voor de prijs van 1 fles. Qua klantenwerving zit het alvast wel snor bij die heren.
M’n werkplaats ligt op dit ogenblik te vol om te durven beginnen aan een nieuwe herstelling maar de resultaten hier klinken wel veelbelovend!
Never again. Niet alleen dat, maar gewoon veel en veel te druk; veel te veel oud grootwerk-schroot wat een te groot deel van de beurs opslokt. En een angstaanjagend nep/Franken-gehalte. En te hoge prijzen, sowieso. Laatste keer zag ik wel de eerste Koenigsegg die ik ooit in beweging zag wegrijden van het parkeerterrein - een wat oudere, maar dat maakt niet uit.
Ik heb toch een heel andere indruk. Ik sta aan de andere kant van de kraam en zie juist vooral veel jonger voorbijkomen… Een trend, die ik de laatste tijd meer ontdek, sinds ik aan de andere kant van de kraam sta.
Zelf ben ik op zoek naar een Omega vintage (constellation of seamaster o.i.d.). Ik ben nog nooit op de Rikketik beurs geweest, wel van plan om 6 april te gaan. Is dit de juiste plek om een mooie vintage aan te schaffen of kan ik dit beter ergens anders doen?