Wie gaat er zondag (16 november '25) naar Rikketik, en vooral waarom?

Niet geweest. We hadden die dag al genoeg spruitjeslucht :laughing:

1 like

Wat enorm triest dit… hoop dat ze deze man vinden hij staat er wel goed op. Zo onbegrijpelijk

1 like

Het gemak en de brutaliteit waarmee hij dit doet, doet vermoeden dat dit zeker niet de eerste keer is. Zo iemand verpest het werkelijk voor iedereen. Hopelijk snel herkend en gevonden.

6 likes

Hij stond smorgens om 7 uur al te dringen om binnen te komen.
had ook geen spullen bij hem.
Maar liep wel tussen de mensen door die hun stalletje wilden opbouwen…

3 likes

Wat doet die pusher?

Er zit een klein piëzo-elektrisch speakertje in de caseback van het horloge. Als je op de pusher drukt maakt hij vogel geluiden :laughing:

6 likes

Zo triest dit. En zo te zien waarschijnlijk niet de eerste keer. Blame and shame.

Toffe Buren! Zou geen bund strap doen, daardoor valt t hele horloge weg. Eerder een groene of khaki canvas band
images

11 likes

Eens! Leuke voorbeelden. Ik zal eens een mooie canvas zoeken en bestellen. :+1:t3:

1 like

Die jij post zijn van Strapcode zeker?

Heel gaaf, welk referentienummer is dit? (Staat achterop, drie-cijferig)

4 likes

Damn wat triest. En de manier waarop hij het doet, ziet er niet uit als een eerste (of laatste) keer.

Ik hoorde ook dat er een IWC (van 10K) gestolen was en stond bij een andere kraam die ook opeens eentje kwijt waren…

Erg sneu allemaal

Google is your best friend.
Ref. 176 Cal. 1945

2 likes

Erg leuk. Ik ga me opgeven voor de workshop in Den Haag 2 weken later. Net zo ver rijden als Amsterdam, maar ik verwacht iets makkelijker te bereiken met de auto.

Dus mocht iemand regio Eindhoven/tilburg/breda dat ook gaan doen, misschien kunnen we samen rijden?

2 likes

Ik had nog een ongebruikte 16mm open ended strap liggen.

7 likes