Wie ging er naar de Rikketik op 2 oktober j.l.?

Eindelijk ben ik niet verhinderd. De vorige twee heb ik moeten missen. Ik ben erg benieuwd naar wat ik daar aantref. Ik mag al om 8:30, zal ws toch ietsje later worden.
Wie gaat er ook?

1 like

Ik ben niet gevaccineerd of heb een QR code

*even om aan te geven hoe debiel het was

13 likes

Hm? Laatste editie waar ik aanwezig was, was dat niet aan de orde. En ik heb niet de Pokémon Gotta Jab Em All collectie met QR :man_shrugging:t2: Nu wel dan?

Misschien dat ik nog eens de trip maak, zou wel willen maar door minderjarig nageslacht heb ik geleerd geen zekerheden te beloven. :smile:

3 likes

Never mind

Gelukkig niet van die maatregelen op dit moment. En in juni waren die er ook al niet meer.
Ik woon er een kwartier fietsen vandaan, dus als ik het niks vind, hoef ik ook niet te treuren over de verloren reistijd.

4 likes

Expo Houten. Zit die in dat gebouw?

Neen, ik gooi 2 locaties door elkaar (expo Houten en NBC Nieuwegein).

Oh, gelukkig.

1 like

Ik kan helaas niet. Ben naar een ander horlogegerelateerd event. Ga de volgende keer weer proberen er te zijn.

2 likes

Na jaren trouw bezoek laat ik hem voorbij gaan. Het laatste bezoek vond ik een beetje tegenvallen. Veel minder aanbod dan voorheen en vooral veel klokken en klok onderdelen (ja ja die dingen aan de muur) Zelfs Monsterwatches als trouwe standhouders ontbrak :man_shrugging:t2:

Had gehoopt dat het na Corona groter, mooier en beter dan ooit was. Mocht het nu weer opleven, laat het vooral weten! :wink:

Voor diegene die wel afreizen, veel plezier!

4 likes

Ik vond de laatste keer dat ik er was (twee edities geleden) behoorlijk teleurstellend, met een groot gat in de zaal waar voorheen gewoon standhouders stonden.

3 likes

Nou ik hoop dat hrt deze keer beter is.

Ik ga ook weer. De vorige keer was mijn eerste , dus als dat de slechtste was dan zal ik me bij de volgende ook wel vermaken.

6 likes

Present! Nog nooit eerder geweest, nu toch de knoop doorgehakt en kaartjes gekocht.
Ben benieuwd.

2 likes

Ik twijfel nog. Woon er praktisch om de hoek dus misschien wip ik wel even langs. Als ik niet ga heb ik ook niet het idee dat ik iets mis als ik de berichten op het forum lees. Hak de knoop de dag zelf wel door.

2 likes

Ik twijfel niet​:blush::face_with_hand_over_mouth:

Zondag 2 oktober wil ik er zijn. Geweldig clubhuis toch!?
Misschien komt @fredpanarai ook weer en natuurlijk die Pinguin guy…

Wel woon ik ook tegen Utrecht aan dus dat maakt het allemaal wel laagdrempelig.

3 likes

En er is vast wel wat te zien.

2 likes

Voor degene die gaan, waar ben je naar op zoek?

Ik ga voor leuke oude Sovjet opknappers en verder mogelijk grabbeltonners die me aanspreken en waar ik potentie in zie. Mogelijk dat mijn vrouw ook mee gaat. Kan zij ook wat projectjes uitzoeken.

2 likes

Moet je kaartjes kopen voor dit evenement?

1 like

Kan nog komen :stuck_out_tongue:

1 like