Wie ging er naar de Rikketik op 2 oktober j.l.?

Ik mag hopen van wel, anders ben ik voor 12,50,- opgelicht😅

5 likes

Jij handelt zoveel, kaartje kun je wel aanschaffen.

1 like

Ik ben mijn collectie aan het terugbrengen naar een normaal aantal. Ben geen handelaar hoor

1 like

Watch addict, handelaar, het is een grijs gebied… :wink:

Watch Addict GIFs - Get the best GIF on GIPHY

2 likes

Aanwezig! Is al van vorig jaar geleden, dus kijk er hard naar uit. Is wel een afstand rijden, maar met goed gezelschap is dat al een stuk aangenamer.

2 likes

Ik hoop een leuk vintagehorloge te vinden, met van die wijzers zoals je die ook wel ziet op de Grand Seiko. En een mooi zakhorloge. En handig, degelijk gereedschap.
Ik ben erg benieuwd naar wat ik daar zal aantreffen.

3 likes

Ik heb mijn vriendin zo gek gekregen om mee te gaan. Dus willen jullie je een beetje gedragen?

8 likes

Ja, perfect toch? met tafeltjes en stoelen, zodat je even rustig kon praten met de andere aanwezige HF leden. Gezellig hoor.

Of Koers!
51qKKLseHmL.AC

3 likes

We staan er uiteraard weer :grinning: heb er zin in.

4 likes

Twijfel nog om te gaan.
Iemand een goede reden om te gaan?

1 like

Ga ook weer ff kijken, op zoek naar een setje schroevendraaiers, paar nato’s en lekker neuzen door de meuk……:grin:

2 likes

Hetcis gewoon leuk. Er liggen horloges.

3 likes

Ik ga bijvoorbeeld ook al ruim 35 jaar op uitnodiging naar het confectie centrum! Samen met mijn vrouw doen we dan alles samen. Heerlijk. Regel ik het ook voor mijn schoonzus en zwager, toen wij een keer verhinderd waren, reden ze binnen een uur met gierende banden de parkeergarage al weer uit🤢

Wat voor de één super leuk is is voor de ander wellicht niet aantrekkelijk :grimacing::smiley:

Maar goed, wat zoek je dan bijvoorbeeld?

Vintage? modern? bandjes? gereedschap,? schoonmaakvloeistoffen? boeken, foute koffie? (helaas)

1 like

:grimacing: inmiddels weet ik niet goed meer hoe ik dat moet doen​:smirk::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Waar denk je aan?

Net als @Floydian67 aan een schroevendraaierset?

Daar heb ik nog wel iets voorraad van!
Maar nog veel meer fijne gereedschapjes.

Sowieso leuk om elkaar in het midden even te ontmoeten!
@Lexaf en ik zien daar natuurlijk graag meerdere leden onder het genot van een kopje thee en een lekkere snack of zo.

4 likes

Gereedschap is niet goedkoop op rikketik, althans de dingen die ik bekeken heb. Een Weishi 1000 stond er voor €250, wat meer is dan je voor een 1900 nieuw betaalt.

Ik zou er wel graag een tweedehands Bergeon 5700 en 5356 op de kop tikken maar ik vrees ervoor :sweat_smile:

1 like

Me too

Ik ben er zondag naar alle waarschijnlijk ook. Eens kijken of ik nog wat obscure Zwitsers kan scoren. Een Eterna of zo.

4 likes

Ik weet nog niet zeker of ik ga, maar als ik ga dan drinken we een bakkie koffie. :coffee: :+1:

1 like