Geen bekend spul?? Pierce🤗 Lex toch…
Ja hallo, Ik ben Dr. Ranfft niet…

Verkopen ze daar ook frite en fricandellen speciaal als dat zo is ga ik in januari ook een keer 

Als er een modelspoor beurs is staan ze buiten er mee. Misschien ook wel zo handig. 
Weet iemand wie de verkoper is van die Hamilton ?
Nope helaas. Bewust niet gevraagd uit zelfbescherming.
Stond vrijwel direct rechts vooraan bij de ingang.
Dit ook gelezen?
Dan wonen wij denk ik in hetzelfde “dorp” 
Ik dacht met 2 stuks al gek te doen🤢
Een paar maanden terug in de (extra) aanbieding voor 35:muscle:
Heb ik ook nog wel voor je Lex😘
Als je een olie reservoir hebt kun je die bij mij (Utrecht) komen vullen.
Jammer dat ik tegen 13.00u ben ‘ingestort’
Het koffiedrinken is er helemaal bij ingeschoten 
Had u graag ook ontmoet.
Sorry @fredpanarai1 ook. Volgende keer beter 

Aha, je woont vlakbij! Bedankt voor het aanbod. Daar wil ik in de toekomst misschien wel gebruik van maken.
Ook nog meegenomen van de Rikketik: NOS millenniumhorloge. Je kon hier de uren zien die nog moesten voordat het jaar 2000 er was.
Daar was een enorm gedoe over: ikvgeb bog een een projectgroep gezeten die moest voorkomen dat de systemen plat gingen als het 2000 was. Er is nooit iets uitgekomen. Er is ook niks misgegaan.
Nu gebruik ik het horloge om te zien hoeveel uur ik nog moet doormaken voor ik met pensioen kan.
Het spel uitgespeeld; wat een eindbazenhorloge, Petra!
En…??
Niet vertellen hoor Petra. 
Heel leuk bijzonder horloge!
Even de titel aangepast naar de verleden tijd. 
2090 uur tot je pensioen? Dus snel uit het hoofd ongeveer 3 maanden? Dat lijkt me een heerlijke gedachte!
Ik ken de verhalen. Was er nou geen enkele IT’er die even een sandbox in elkaar kon draaien om daarin bij verschillende systemen met de datum te spelen?
Is het zeker!
Ik wens je dan een leuk feestje toe, zonder corona stop! Waarschijnlijk gaat alles goed deze winter. Ik heb nog steeds mooie herinneringen aan de bustour en diner tgv mijn afscheid. 
Geen horloge gehad, wilde een ereader, heb nu veel leestijd.