Inderdaad, het moet natuurlijk niet te gek worden
Wacht even, je draagt dit in het openbaar???
Heb ik zeker gedaan!
Toen ik de titel zag dacht ik âShit, dit kan ik nooit winnenâ.
Toen ik doorhad waar dit topic over ging had ik nog steeds âShit, dit kan ik nooit winnenâ.
Ik moest lachen
Gelukkig gaat het eerder om de BDE dan om de BD. Anders? SAD!
Volgens mij heb ik hier wel eens een paar hele grote Russische duikers voorbij zien komenâŠwie o wie ?
Die valt onder de Wapenwet geloof ik he
Ik heb zat grote horloges, in een kist onder een dikke laag stof. Uit de tijd dat ik begon met de horloge liefde. Uit de tijd dat ik niet om het uurwerk gaf en hoe groter hoe beter was.
Ook zei ik dat 45mm echt het kleinste was wat ik zou dragen.
Nu vind ik 45mm aan de grote kant terwijl ik het makkelijk kan hebben. En overweeg ik om een 39mm aan te schaffen.
Je raakt die grote horken dingen aan de straatstenen niet kwijt en draag ze echt nooit meer. Best zonde eigenlijk. Maarja tijden veranderen.
De plek van de datum laat zien dat er nog wel ruimte over is in de kast
Haha niet zoân beetje ook. Wat een lomp ding.
Draagt voor geen meter en ik draag het ook niet meer, is gewoon een âflinkeâ rookie mistakeđ
Die onderste is wel fraai hoor !
En de grootte valt niet echt op.
De kliko biedt uitkomst.
Alternatief: Boor een gaatje in de achterkant, slijp de lugs er vanaf, schroef de kroonbeschermer er af, en je hebt bijna een mooie HEMA wandklok.
Meestal zijn het toch gewoon Vostoks? Zelfs ik heb zoân ding. Binnenkort in het blauw te zien.
Ding is 46mm lug to lug. Ik geloof 40 of 42 wijd, als ik het me goed herinner. Zo groot zijn veel Russen nu ook weer niet. Als geintje gekocht, twee keer gedragen, doet het ook niet voor me, maar comfortabel zijn ze wel.
Ooit komt er iemand langs die dezelfde fout als mij wilt maken. Dan schuif ik hem met liefde doorđ
Die rus hierboven is tientjeswerk, en zo heb ik nog een FrankenPoljot die tientjeswerk is, mân eerste eBay-fout ooit. Ik moet nog eens een advertentie maken voor die twee horloges. MAar die zijn heel normaal qua maat.
Echt echt groot, daar ga je buiten het forum voor moeten zijn.
En daarom staan ze ook niet in het blauwe gedeelte.
hier schaam ik mij voor mijn beginners fouten
Daar moet je jeânâeige niks nie voor schamen, Henk. Da witte gij ook. Ik heb ook een Curtis Stigers album in de kast staan omdat ik in 1993 op een wat smakeloze danseres geilde. Dat hoort er allemaal bij.
Nee die bedoel ik niet, volgens mij was het @SuperDuiker die een hele grote Russische duiker heeft.
Edit: het klopt dus