Wie heeft de grootste III

Voortzetting van de discussie Wie heeft de grootste:

Een topic uit de oude doos. Het maakt niet uit wat je hebt als het maar een groot horloge is.

Als ik goed heb gekeken is het de derde voortzetting van dit topic sinds 2010.

Dit is mijn duit in het zakje, de Diesel Big Daddy 2.0 dz7395
Diameter: 57mm, band breedte: 28mm, hoogte 14mm, gewicht 484gr.

Het is een monster van een horloge en soms kun je zelfs zien hoe laat het is, voor de rest is het een spiegel.

Er zijn natuurlijk grotere. Ben benieuwd welke aanvulling er is.

9 likes

Halve kilo?? :joy::joy::joy::joy: Hahah wat ziek zeg

3 likes

En hoe ziet dit gevaarte eruit om je pols?

1 like

Ja echt hè, was wat data op aan het zoeken over het horloge en vond het net zo opmerkelijk.

Deze mag je met alle liefde winnen. Sterker nog, als het betekent dat je verder piest dan ik: Chapeau.

@Chillekasper, heb jij nog een grutte dikke knoeperd die hier overheen gaat, of maakt zelfs Invicta het niet zo bont?

5 likes

Die van mij is zwaarder denk ik, DZ7350 maar dan op staal ipv lederen band.
Diameter 57 x 66 mm
Dikte kast 14 mm

wat een verschil :grimacing:

5 likes

Zo zit het gevaarte om mijn pols.

10 likes

Ik kan er de humor wel van in zien :innocent:

3 likes

Dan ben je gewoon de hele dag onbewust aan het trainen… moet je er wel 2 kopen om in evenwicht te blijven.

2 likes

Wat ik in de vorige posts heb gelezen moeten er leden zijn met grotere, mits ze meedoen gaat er zeker verder gepiest worden.

1 like

De naam van dit topic zou eigenlijk veranderd moeten worden in Kiloknallers :grin:

3 likes

Een halve kilo horloge om je pols?! #WTF! :flushed:

Ik doe even de voorzichtige aanname dat de arm waaraan dit beest hangt, een bicep heeft die ongeveer factor 2 is van de arm waar je niet draagt?! :face_with_monocle:

Dat dus ja! :joy:

Is hier sprake van compensatiedrang, vraagt mijn ega na mijn uitleg op haar vraag waarom ik zo verbaasd naar mijn scherm zat te staren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mijn God het is zowat het Dashboard van een Mini😂

9 likes

Ik begrijp je volkomen, heb nog een Diesel van een soortgelijk kaliber. Ik schaam me er niet voor hoor maar laten we zeggen dat ik hem niet meer zo vaak mee op stap neem, niet dat mijn collectie nu zo gegroeid is (qua smaak) maar je voelt je wel bekeken.

Die zijn kleiner volgens mij. :sweat_smile:

2 likes

Dat zou zomaar weleens kunnen🤣

2 likes

Compensatiedrang? Nee, hoezo, wat bedoel je, heeft iemand wat gezegd, want het is niet waar hoor :sweat_smile:.

1 like

Ahhhhh… Eureka! Met die foto van @Tijdstip er bij begrijp ik het. Het is het stalen deksel in een soort poor man’s Reverso.

Als je gaat sporten doe je deze Diesel aan over je eigen horloge heen, dan kan ie de klappen van de polo hamer opvangen.

Dat hebben we allemaal, toch?

3 likes

PROEST!!! :rofl:

Klopt, vandaar dat ik altijd wat kleinere klokjes draag om mijn 21cm pols. :innocent:

1 like

Deze zijn 50-52mm. Voor mijn gevoel echt max wat ik wil dragen.

3 likes