Wie heeft een horloge op het oog en doet op korte termijn een aankoop?

Het is een soort viertraps raket geworden…

• Welke ga je op korte termijn (misschien, eventueel, als het van m’n meisje mag) aankopen?
  • Incoming !!!
  • NA !
  • Toch maar niet, FIF !!

Lachen man, hoe houden we elkaar bezig…

2 likes

Gecashed op bitcoin dus er mag er nog 1 bij en dan is het tot 2020 klaar even :zipper_mouth_face:

• Ik zit te dubben. Vind een vintage two-tone Datejust op jubilee wel erg tof. Maar ben bang dat hij beter staat bij Tony Soprano dan bij mij. Ook de 36mm is denk ik toch wel een dingetje. Maar verkopen kan altijd. Alhoewel wat lastiger vanuit de plek waar ik woon.

• Nog een chrono is ook mooi denk ik. Panda dial. Denk richting een 2e speedy of een navitimer.

• Of gewoon gaan voor mijn eerste bandenwisselaar (ik ben meer van staal) en een Panerai erbij met wat verschillende banden.

Op korte termijn hak ik maar een knoop door.

1 like

Over enkele dagen deze ophalen, nieuw in de stikkers…

9 likes

Tudor GMT Pepsi zou toch mooi staan in dit doos !!

2 likes

Na: vorige week vrijdag besteld bij jomashop en vandaag in huis voor $495 (omgerekend €459,-). Geen 21%btw, geen invoerkosten, geen aanvullende kosten betaald. NL prijs €725,-.

De originele Tissot 2 jaar garantiekaart ontbreekt wel. Heb een unboxing op Youtube gezien waar deze wel in zit dus wist waar ik moest zoeken. Hiervoor krijg je van Joma een garantiekaart. Joma koopt de garantie af heb ik egens op het forum gelezen. Nog niet aan toe gekomen wat ik hier aan heb.

Vind het allemaal wel een gok want mocht er iets mis zijn wordt het een heel gedoe, denk ik althans maar waag graag een gokje tot max dit bedrag😁 Hier de foto’s. Wat vinden jullie van mijn manier van handelen?

9 likes

Jammer, je betaald geen BTW waar onder andere gezondheidszorg van betaald wordt, en onze verdediging van het land. Tevens breng je omzet naar een land dat met de hudige president alleen aan zichzelf denkt. En feitelijk laat je de Nederlandse ondernemer waar wellicht familie van jou werkt voor veels te weinig salaris in zn hempie staan.

Mooi horloge!

Ik bestel nog snel ff wat bij EGlobal OK?

1 like

Jij moet de politiek in maar respecteer je uitleg wel. Eglobal lees ik hier voor het eerst. Ik ben zeker bereid om eens te kijken wat dat is. Tips met motivatie zijn altijd welkom. Bedankt voor je compliment.

Nee joh, moet eerst nog de emoji’s vinden daarvoor, en dan met name de sarcastische emoji :hugs:

Aan die garantiekaart van Jomashop heb je helemaal niks en die kan je net zo goed weggooien,
deze wordt alleen door Jomashop geaccepteerd wat betekend dat je je horloge terug zou moeten sturen naar de USA als er iets aan is.
Overigens lees ik dat ze over het algemeen heel moeilijk en vervelend doen als er een aanspraak op garantie wordt gedaan maar je hebt een paar euro minder uitgegeven.
Zou niet mijn voorkeur hebben om op deze manier te handelen maar ieder zijn ding.

1 like

Tof horloge.
Wat er al gezegd is, die garantiekaart levert niets op bij Tissot. Dat je geen invoerkosten hebt betaald vind ik wel raar… hebben ze hem als een gift opgestuurd o.i.d?
Maar voor de prijs: tof horloge! veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Seastar, voor het verschil met wat je in Nederland betaald kun je ook nog een SKX bestellen om mee te gaan zwemmen in zee, of zo’n prachtig authentiek Chinees horloge van Seagull. Ook zou je nog zo’n fraai Russisch horloge kunnen aanschaffen. Het is goed om een beetje mondiaal bezig te zijn, net als onze Frans Timmermans😀.
Veel plezier met jouw nieuwe Seastar, een prachtige Tissot!

1 like

:grin::grin:

Welke ga je op korte termijn aankopen?

Ik laat wel weten als die er is

5 likes

Ik begrijp je goed. Ik kocht ooit een aantal horlogebandjes via Joma.
Echter: Uiteindelijk heb ik ze nooit gezien en er een fors bedrag op toegelegd. Ik hoop dat je nooit aanspraak hoeft te maken op hun garantie, want hun aftersales is horror. Honden vind ik het! Oh nee,… Ik ben gek op honden.

Als Other. Heb een beetje gelogen. Er kwam $13 voor shipping van DHL bij. Een nette $508 in totaal.

Ik begrijp je goed. Voor mij misschien eens en nooit meer of toch weer wel. Ik had even zin in wat spanning en onzekerheid en de kick als alles wel lukt. Dat laatste is dus het geval. Ik vertrouw op een goed werkende horloge zeg ik dan maar.

Ik wil je plezier niet vergallen, maar het zou me hogelijk verbazen als je hier geen factuur voor krijgt nagestuurd van DHL, voor de 21% invoerbtw. Het douaneformulier is duidelijk “1 horloge met waarde USD 495”. Sounds to good to be true.

Maar ik hoop het voor je, scheelt wel veel. Maar zou ook rechtvaardig zijn.

Gefeliciteerd! Bij mensen noemen we ze echter meestal ‘kinderen’ i.p.v. ‘jongen’.

1 like

Zie achter punt 5. Hier niets betaald en inmiddels om mijn pols. Als mosterd na de maaltijd kunnen ze ernaar fluiten. Mocht ik nog iets ontvangen hoor je het nog van me.

https://www.dhl.nl/exp-nl/express/douane_ondersteuning/heffingen_belastingen/heffingen_belastingen_ontvanger.html

1 like

Bedankt! Ps. De eerste jongen bedoelt als eerste zoon.

2 likes

Daar ging ik stiekem al een beetje vanuit :wink: En nu zonder flauwe grappen: gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding én de collectieuitbreiding!

2 likes