Wie heeft een horloge op het oog en doet op korte termijn een aankoop?

Ze hebben je adres…
Ze maken een foto, laten pakket bezorgen (geven bestellen voorrang) en gaan straks de administratie doen.

Misschien mazzel je, en valt het van een bureau, maar ik krijg ze altijd iets later… :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

In hun omschrijving staat eerst betalen, zie eerdere link hierboven. Ik ga me nog niet rijk rekenen maar niemand in mijn kring die de constructie achteraf betalen kent.

1 like

Dat is bij FedEx Express standaard. Krijg je later een rekening in de bus. Bij DHL is het voor mij altijd bij bezorging betalen geweest

1 like

Die factuur kan zomaar volgen. Ik had het met een aankoop uit HK, niks hoeven betalen aan de deur en later een factuur per post. De laatste tijd alleen op kunnen halen en ter plaatse afrekenen.

1 like

Hier kan zo maar weer een Stargate ten tonele verschijnen. Een witte. Die ik op het oog heb dankzij een gewaardeerd forumlid. :slight_smile:

Zo’n ding dus:

En eenmaal binnen / beklonken gaat die heel erg lang niet weg. Als het gebeuren mag. :slight_smile:

5 likes

Ik ben positief verrast door de stargate. Leuk model

6 likes

De stargate II, in jouw geval. Met loepje. Maar inderdaad.

1 like

Kopen:https://www.longislandwatch.com/Seiko_SKZ323K1_Watch_p/skz323k1.htm

1 like

Steinhart Apollon ligt op de korrel :wink:

2 likes

Ik wacht het af. Onder veel gestelde vragen:

1 like

Toch maar s op zoek naar een SKX007, en naar een glycine combat vintage. Dubbele zoektocht en aankoop dus. De horlogedoos mag weer aangevuld worden na recente verkopen!

1 like

Leuk, passen ook in mijn “straatje”.Wel de 007J ipv K😉

2 likes

Doen! Heb er op het forum ooit een overgenomen van @Hennie en heb er lang van genoten.
Ga je voor de chrono?
Ik heb ze allebei gehad.

2 likes

Nee, ik ga niet voor de chrono, net iets te druk maar nog steeds erg mooi! Uiteraard trekt het variëren met de bezels :wink:

Dat is ook het leuke, je hebt echt 3 verschillende horloges.
Zelf gebruikte ik de bronzen en stalen bezel het meest, de zwarte zelden.

Oh ja, en het wisselen gaat super simpel, zelfs ik kon het :slight_smile:

1 like

Had ik gezien ja, easy :sunglasses:
Aangezien ik een streng one out, one in regime hanteer moet ik eerst nog ff iets kwijt :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar dat zal snel gaan!

1 like

Kijk eens naar de voorraad.

Maakt mij niet zoveel uit, er zit weinig verschil tussen lees ik overal. :blush:

Wat betreft de set: welke banden zitten er nu bij als je hem nieuw koopt? Ik zie op de site één lederen band, maar als ik hier in het groene gedeelte kijk zie ik full sets met meer banden, oa een rubberen met vouwsluiting…

Standaard die leren. Ik vond hem stug. Gelukkig heb ik hem met de titanium band overgenomen.

1 like