Ben op dit moment bezig om een Seiko SARX035 aan te schaffen.
Kan niet wachten tot ik hem eindelijk om de pols kan doen/zien.
Ben op dit moment bezig om een Seiko SARX035 aan te schaffen.
Kan niet wachten tot ik hem eindelijk om de pols kan doen/zien.
Ik wilde graag het 4S15 caliber of een variant ervan, de 4S79 chronometer. Vanwege de zichtbodem, de military looks, de aparte hands en de stonewashed afwerking is het deze Seiko-grailwatch geworden, en nu is hij, samen met z’n quartz SUSje, onderweg !
En daar heb je helemaal gelijk in! Wacht niet te lang. De productie is gestopt.
Heb pas sinds kort het idee dat ik er eentje wil, ga op zoek. Hou me aanbevolen als iemand een mooi exemplaar heeft liggen die weg mag.
De Titanium band raad ik je af. Het horloge gaat van die band wel heel erg groot dragen en ik vond het ook niet echt prettig om de pols.
Thnx, het is ook al een fors horloge idd
Ben van plan de Tudor BB58 of de Heritage BB aan te schaffen. Twijfel nog qua diameter
Afgelopen weekend beide gepast en hoewel de BB58 op foto’s er misschien iets beter uitziet bij mij vond ik hem in het echt misschien toch wel iets te klein ogen. Alleen vind ik het wel jammer van de bezel van de Heritage BB… ik vind die gouden accenten van de BB58 juist zo mooi.
Dilemma, keuzes, moeilijk!
Vandaag mijn Helm horloge afgehaald bij DHL; moest meteen de btw en invoerrechten pinnen (al leek het bedrag me wat laag).
DHL express is overigens wel bijzonder snel. Donderdag laat in de middag de melding dat hij ergens in China op de post was gedaan (5 tot 7 dagen werd gemeld)… en vandaag nog voor het middaguur de melding dat ik hem bij het afhaalpunt kon komen ophalen.
Ik zou even standaard een aantal foto’s bij je reactie voegen want dat leest een stuk prettiger. Zie ze nog graag verschijnen.
Zet er wat foto’s bij, praat wat prettiger.
Een DJ, welke precies zal nog moeten blijken
Het gaat dus om 39 en 41 mm. Dat is lastig adviseren met twee bijna identieke horloges. Persoonlijk ga ik voor 42 tot 44 mm dus aan mijn mening heb je niets. Succes met de knoop doorhakken.
Klopt. Mijn sweetspot ligt tussen de 38 en 41mm zo ongeveer. Heb ook een BB Bronze gepast maar met 43mm (dacht ik?) toch net iets aan de grote kant voor mij. Wel een erg mooi horloge ook vind ik
Solo japan op ebay
Heb hem ook gekocht
Deze blijft ook maar steeds terug komen bij mij.
Net als de groene Oris Aquis of Divers Sixty-Five
De SKX007J met jubilee is alweer uitverkocht hij monster. That escalated quickly.
Heb er ook snel één besteld op de Solid Jubilee