Wie heeft er een Tudor BB58 (zwart) en heeft zin in een bakje koffie ☕️?

Beste vrienden op het forum,

Sommige van jullie hebben misschien gelezen dat ik binnenkort mijn eerste horloge boven de 1000 euro wil aanschaffen. De Tudor BB58! Ik ben inmiddels bijna zover. Ik heb wat horloges verkocht, nog ééntje verkopen en ik heb genoeg budget!

Voordat ik zo’n duur horloge ga aanschaffen zou ik hem graag een keer om de pols hebben. In het echt zien. Met een eigenaar erover praten. Dus… Wie heeft er een Tudor BB58 en heeft zin om met mij een bakje koffie te drinken? Ik trakteer natuurlijk. We kunnen ergens afspreken, maar ik vind het ook geen probleem om bij je langs te komen. Ik woon in de regio Zwolle/Harderwijk.

Stuur me maar een berichtje als je tijd en zin hebt. Ik zal het waarderen!

Groeten,
Jos

35 likes

:star_struck:

Wat houd je tegen om eens bij de AD langs te gaan? Die kunnen je verschillende modellen tonen.

Zo ging ik ook langs met de BB58 Black/Gilt in m’n hoofd, zoals op je foto. Na verschillende modellen gepast te hebben is de BB58 Blue toch ook blijven hangen… Spoiler alert :point_down:t2:

Gewoon doen :ok_hand:t2:

12 likes

Tsja, zou ik naar de grote steden moeten gaan. Dichtstbijzijnde is een uur rijden. En ik vind even babbelen met iemand die al een tijdje loopt met het model ook waardevol!

Die blauwe is ook gaaf hoor, heel mooi!

5 likes

Babbelen kan ook hier op het forum, ik zou ook lekker naar de AD gaan… over het algemeen Tudor wel minder waarde vast dan een rolex bijvoorbeeld, maar wel echt een geweldig horloge om dagelijks te dragen… als je je niet te druk maakt om krassen etc zou een 2hands hier uit het blauwe hoekje ook een goede optie kunnen zijn! Succes!

3 likes

Klopt! Mooiste zou zijn om hier op het forum een mooie deal te sluiten. We gaan het zien! Tudor heeft alleen verkooppunten in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Groningen toch?

7 likes

Ja, maar een juwelier heeft hem ook nog wel eens liggen(alleen wel vaak de grote steden)

1 like

Ik heb hem niet.

Wel gehad een paar keer.

Zeker een no brainer, klopt van alle kanten. Wel een half link bij bestellen voor de ultieme pasvorm.

Edit: waarom doe ik ze elke keer weg?

Ik ben zo’n Rolex loser

25 likes

Eventueel een weekendje aan koppelen?

Ik ben ook niet bij de dichtstbijzijnde AD langsgeweest. Wel bij één waar we toevallig op weekend waren :innocent:.

1 like

Gassan Schiphol Schengen, gister.

5 likes

In Breda zit ook een Tudor dealer

3 likes

Ik woon in regio Zwolle/Harderwijk. Utrecht zou dan dichtstbijzijnde zijn…

Gewoon dagje Groningen plannen en bij Marco van S&C binnen lopen of zelfs even afspraak maken. Heb je een leuke middag en weet zeker dat je goed geholpen gaat worden :grin:

4 likes

Als je een tudor gaat kopen moet je ook maar t tripje wagen.

Anders kopen in t blauw met voorbehoud van passen.

Heb geloof ik 3 Tudor BB58s gehad en t zijn fijne horloges en dragen uitstekend.

2 likes

Btw als je hem wil, haal hem
Voor 2500-3000 euro hier uit t blauwe,
Scheelt je toch 1000-1500 tegenover de nieuwprijs

6 likes

Enkele weken te laat. Juwelier slaets in antwerpen had alle tudors aan 30% korting liggen ( waarschijnlijk de non metas modellen )

2 likes

19 likes

Dagje AD, altijd leuk.

En ze geven je een ook nog een bakkie koffie :laughing:

5 likes

Pertijs? Is dat een beetje een fijne zaak? Zou graag de 54 en 58 eens naast elkaar passen.

@Kratos

Niemand z’n koffie betalen en de grote stad in gaan :smile: er is veel meer te zien en te passen dan één specifiek horloge.

Of vind je de drempel te hoog om ergens binnen te stappen?
Dat heb ik hier ook vaker gelezen aangezien de meeste aankopen daarvoor via de interwebzz zijn gegaan.

1 like

Een bakkie :coffee: is altijd goed Jos en de 58 ligt klaar alleen de afstand he :wink:
Hoop dat je plannen lukken die '58 is top :+1:

5 likes