Wie heeft er een Tudor BB58 (zwart) en heeft zin in een bakje koffie ☕️?

Ik zou ook zeker de bb van 41mm passen (bijv de Monochrome).

1 like

Ik heb geen BB58 en pelagos 39 meer, maar vertel je graag hoe goed het horloge is en hoe non stop ik ze gedragen heb onder het genot van koffie in regio Harderwijk.
Je kunt het dan alleen niet passen en/of zien :upside_down_face:

2 likes

Ik ben daar wel eens geweest en toen prima geholpen. Keurige beetje chique tent, bewaking voor de deur waardoor het misschien beetje intimiderend over kan komen, maar heel vriendelijk en geduldig personeel

1 like

Ja jammer Dan, maar dat is me iets te ver😅

2 likes

BB58 is gewoon een goed idee! Tip: niet naar AD gaan mits je korting krijgt. Horloges zijn overal under list te krijgen, dus list betalen wordt ineens een hele dure koffie dan.

1 like

Heb je wel een hagelnieuw horloge…
korting op tudors is van vroeger volgens mij hoor.
Als niemand ze nieuw koopt is er ook geen pre-owned :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kan je zo 25 gloednieuwe Tudor BB58’s leveren met korting. Hageltje nieuw, full set en nog in de stickers. Niet alleen de BB58, trouwens :slight_smile:

5 likes

Heb even op je website gekeken. Mooie zaak man! Jammer dat je aan de andere kant van Nederland woont…

1 like

Thanks! Wel online only, dus als je weet wat je wilt, help ik je graag!

2 likes

Ik kreeg enkele weken geleden nog een korting aangeboden bij de AD. Niet specifiek achter hoeven vragen.

Zelfs met korting is Tudor best wel duur geworden. Precies wat @munkel zegt.

Tegenover bijna 4k bij de AD.

Op Schiphol kan je ook goed slagen…

En er lezen hier genoeg heren mee die nog wel eea hebben liggen soms.

Ik riep dat ik een blauwe misschien wilde. 2 dagen later zat ik aan een bakkie in een “van de valk”

… blauwe in de stickers voor mooie prijs. :hot_pepper::muscle::ok_hand:.

Nog steeds ongelofelijk blij mee!!

Oh, sorry, ik woon niet in de buurt… :see_no_evil:

4 likes

De blauwe 58 is ook mooier en frisser vind ik zelf

2 likes

Grappig trouwens als je nu in t blauw kijkt dat ze allemaal 3000 euro of meer vragen voor een 58.

Ze gaan al sinds 2023 voor rond de 2600,- en zelf afgelopen weken zijn er meerdere voor dat geld verkocht en zelf nog minder.

De 3000+ club blijft zitten met hun horloges.

9 likes

Ik heb de blauwe maar zelfs nu zou ik nog steeds niet kunnen kiezen. Het zijn bijna 2 verschillende horloges. Allebei heel mooi. :ok_hand:

5 likes

Sorry maar waarde vast? Tudor doet het over het algemeen vrij stabiel.
De grote broer Rolex is de laatste jaren hard gestegen maar deze zie ik de komende jaren geleidelijk zakken.

Daarnaast productie aantallen
Tudor 250.000
Rolex schattingen tussen de 1.200.000 en 1.400.000

Wat preowned zou ik inderdaad zeker kijken. De markt staat onder druk zelf hier op het Forum zie ik meer in het blauw staan de laatste tijd. Bespaard je soms zo 10%. Verder praten met mensen altijd goed en leuk. Maar ga naar een AD en pas gewoon een stuk of 5 Tudor’s je kan er maar een kopen en kan beter te veel gepast hebben dan dat je later spijt hebt. Dit zeg ik uit ervaring ook wel is zo een fout gemaakt.

Maar het beest belangrijke je koopt een horloge omdat je er een band mee hebt niet voor een investering. Want dan ga je de komende jaren zeker spijt krijgen.

1 like

Inflatie, en koop gekte. Ik zie ze in het blauw de komende tijd ook wel zakken. Helemaal nu Rolex langzaam zakken en weer in winkels liggen. Willen mensen die eerder een Tudor kochten nu waarschijnlijk een door stap maken komen deze weer op de markt enso on.

Prima toch, pikken wij ze weer op uit het blauw.

2 likes

Voor weinig.

2 likes

Ik woon in de omgeving tussen Zwolle en Harderwijk…

Maar helaas geen BB58 in bezit. :smiling_face_with_tear:

Laatst wel deelgenomen aan een GTG waar zowel de 58 als de 54 aanwezig waren.

Wellicht is dat een idee/mogelijkheid daar eens aan deel te nemen ?

Heb ze beide wel als vergelijk op een 17,5cm pols:

8 likes