Wie heeft er een Tudor BB58 (zwart) en heeft zin in een bakje koffie ☕️?

Nee ik ook niet,maar vind het wel jammer dat ze niet voor een oplossing hebben gezorgd ,bijvoorbeeld nieuwe endlinks en pushpins erin,want het kan ook echt zonder rammelen,en dan is het een heerlijk horloge. :facepunch:

2 likes

Ja dat kan inderdaad niet voor dit soort bedragen. Blij dat ik geen rammelaar heb dan. :smiley:

2 likes

Bedankt @munkel voor het meedenken. Was een mooie geweest! Ik heb binnenkort al een afspraak met iemand op het forum die mij benaderd heeft. Lijkt mij een zeer goede deal!

5 likes

Ik heb me aangemeld voor de 28e bij S&C in Groningen

1 like

ik was te laat :frowning: alle plekken waren al vol toen ik me wou aanmelden…

@Kratos

Bevalt het horloge een beetje?

Ik vind het vooral tof dat je zo hengelt naar een inhoudelijke date. Is het er ook van gekomen? Ik snap het wel, hoor: vrijuit spreken met iemand met ervaring en die je enthousiasme deelt lijkt me een stuk relaxter dan bij een AD. Alleen die twee letters al staan me tegen… Maar goed, ik koop dan ook zelden iets dat een AD zou kunnen hebben.

Zekers! Nog niets anders gedragen sinds de aanschaf! Ik merk dat als ik wil switchen ik toch weer de Tudoe omdoe. Je gaat toch snel voor je mooiste stuk!

4 likes

Vervelend; ik zag ‘live’’ de mail binnen komen en kon direct reageren.

Lijkt me leuk; nog nooit eerder naar iets dergelijks geweest….

Ja, ik ook maar ik dacht zal wel mee vallen… dom dom dom. Postief is dan wel eat he me waarschijnlijk 3 tot 6k acheelt :sweat_smile:

ik verheugde mij er zelf ook al op, vooral op de champagne en one bites :wink:
Hoor graag hoe het was na de tijd.

1 like

Zeker heeft Groningen dat… Schaap & Citroen
Zit in de herestraat :ok_hand:t2:
Mooie zaak, gewoon langs gaan. Succes!