Wie heeft er een Tudor BB58 (zwart) en heeft zin in een bakje koffie ☕️?

Bij mij op kantoor in Amsterdam Arena… maar dan kan je misschien net zo goed de stad in gaan…

1 like

Dat is bij heel veel merken zo, niet specifiek Tudor.

Yep, en toch zie je vaak dat horloges binnen 1 jaar alweer te koop staan in het blauwe. Heb ik toch mijn vraagtekens.

1 like

Update: Toevallig heb ik vanochtend mijn laatste horloge verkocht! Budget is dus rond😎. Mocht je je BB58 willen verkopen, laat het me maar weten! Zou dan wel graag willen afspreken. Voor zo’n prijs wil ik hem wel even zien! Ook, nogmaals, heb je er eentje en heb je zin in een bakkie koffie? Laat het me weten!

6 likes

Staat toch een 58 in het blauwe gedeelte van 2023 van @RvD033

1 like

Niet om z’n verkoop te drukken, maar voor 2900 zou ik er eentje willen waarvan de staat minimaal 95% is.

1 like

Die heeft al een bericht ontvangen😉

3 likes

Gawwd wat is die hawwt

Goedemorgen Jos en anderen,

Leuk om te zien dat er zoveel liefhebbers zijn van Tudor op het forum, ik zou je inderdaad aanraden om hem eerst even te proberen voor je hem koopt. Zelf heb ik eerst de BB Chrono black dial gekocht, en daarna de BB58 gekocht op de stalen band. De BB58 heb ik echter na 4 maanden zo goed als niet gedragen doorverkocht omdat het gewoon als een goedkoop horloge aanvoelde. Begrijp me niet verkeerd: het bedienen van de bezel, de sluitting van de band, de ceramische lagers bij beide en het bedienen van het uurwerk waren uitstekend. Echter had het exemplaar dat ik aangeschafd had (bij Gassan) speling op de endlinks van een millimeter of meer. Dit heb ik aangegeven en heb gevraagd het horloge naar Tudor te sturen voor een onderzoek/oplossing. Dit is heel netjes gedaan door Gassan niets dan lof voor hun, echter kwam het horloge terug met de melding dat dit normaal was en binnen de marges viel. Maar bij het dragen van het horloge veroorzaakte dit een ratelend geluid dat de hele feel er voor mij afhaalde. Hier heb ik op youtube niet veel over kunnen vinden wel 1 video van iemand die het ook had en die heeft het met dubbelzijdige tape opgelost…
Dus mijn advies is eerst passen en dan wellicht 2dehands aanschaffen mocht het dan toch niks zijn kan je hem met niet al te veel verlies doorverkopen.
Ik kom zelf uit Regio Heerenveen en weet dat er 28 oktober of november een Tudor event is bij S&C in Groningen, ik zou aanraden daar heen te gaan en wat dingen te proberen en ervaren. En als je de chrono eventueel wilt proberen kan het altijd.
Groet,

MeTellTime

P.S.
ik heb zelf op youtube een short staan met beelden van de speling op de endlinks.

3 likes

Eindhoven ook. k weet niet waar je vandaan komt?

1 like

Groningen is voor jou toch net iets meer dan een uur?

Is best te doen. Pleur je auto als je die hebt bij de P+R in Haren (aan de route vanaf a28) is gratis.

De laatste 10 minuutjes met de bus. De binnenstad van Stad is zwaar auto-onvriendelijk. Zelfs zonder al die gekke studenten :rofl:

En anders met de trein vanaf Zwolle s&c is nog geen 10 minuten lopen vanaf het station

Cheers

2 likes

Bedankt mannen! Ik heb binnenkort een afspraak met iemand op het forum. Ik zie er naar uit! En hopelijk kan ik snel mijn BB58 aan jullie tonen😀

7 likes

Fijn man, mooie keuze ook. En ik heb genoten van hoe erg jij alvast geniet. We kijken uit naar je NA-post :smiley:

1 like

Mooi vooruitzicht! Ik heb er net ook eentje gekocht en herken het verhaal van hierboven niet. Alles voelt solide aan ook de endlinks zitten goed. Al is het wel goed dat ook andere ervaringen gedeeld worden uiteraard. Succes!

5 likes

Misschien is dit wat?

Ik knalde gewoon door de binnenstad heen met de auto, interparking haddingestraat is echt super makkelijk te bereiken en dat is om de hoek bij schaap.

1 like

Heb je video gekeken, zat idd wel een dikke gleuf tussen, slecht hoor. Helemaal dat ze t niet hebben opgelost.

1 like

Ach ja het kan ook wel, maar in mijn eigen ervaring niet zo relaxt.

1 like

Nouja dat dus, ik kreeg links en rechts opmerkingen van ja dat hoort erbij is de charme gewoon dragen en negeren. Ik kon mij er helaas niet overheen zetten ergerde mij te erg. Ook werd er gezegd haal een rubberen band, ja dat kan wel maar ik koop hem niet voor niks op stalen bandt… En over het parkeren in Groningen gesproken, ik zet hem altijd bij de Q-Park tegenover het politie bureau vanaf daar klein stukje lopen. P.S. zijn er hier nog mensen die de 28ste naar S&C gaan voor het Tudor event?

Dit is ook iets wat mij dus verbaasde, de meeste mensen die er 1 hebben herkennen zich er niet in. Maar Tudor zelf zegt dat het normaal is. Komisch…

1 like