Zo die zijn prachtig, wat een mooie verzameling…
Mooie verzameling. Deze modellen heb ik nooit eerder voorbij zien komen. Uit Japan?
Nee hoor. Die in het midden is de bekende SNK80x reeks.
Rechts daarvan een jubileummodelletje met een “5” als tegengewicht van de secondewijzer. Die draag ik nooit wegens te groot, maar heb ik uitsluitend voor de heb Uiterst rechts de SRP189 Ladies Sport divestyle.
En helemaal links een weer veel te grote maar fijn zomerse vijf waarvan het typenummer me niet te binnen wil schieten.
(En ze hebben allemaal de 5 onder de 12 )
Dank je!
Dank!
Het zijn notabene een van de meest populaire en meest verkochte vijfjes de SNK80x
En waarom? Iets roepen zonder onderbouwing is iets voor kleuters.
Ik ook niet, ben de tel al kwijt maar het zijn er meer dan 10.
Tof! Fotootje?
Nooit gehad, ambieer er ook geen.
Ik heb niet zo veel met Seiko, maar zo’n SRPG is toch wel leuk. Misschien moet het er maar eens van komen!
Deze week net (weer) eentje toegevoegd:
Nice! Daar kan mijn collectietje niet aan tippen
Er zitten ook wat erg mooie vintage exemplaren tussen, meen ik te zien.
Die met rubber band is van 1969, de tv modellen uit 1974 en 1975. Daarna loopt het op naar 2013. Het exemplaar linksboven was mijn eerste nieuw gekochte in december 1992. Tot 1999 dagelijks gedragen.
Nooit gehad, maar onlangs wel eentje met roze wijzerplaat en Arabische nummering voorbij zien komen. Die vond ik wel erg tof, dus wie weet ooit
Anders dan ik verwachtte zijn er best veel mensen die nooit een Seiko 5 hebben gehad. Aan de andere kant zijn er weer mensen die ze verzamelen. Ik heb leuke voorbijzien komen in dit topic, dus wie weet neem ik er nog een paar (al heb ik al teveel horloges)
Was / is ook mijn eerste 5je tot mijn vrouw hem konfiskeerde. Ik viel voor de dial vol met 5jes.
Gekocht bij ( Rob Monster ) en gelijk met saffier laten uitvoeren.
Doei.