Een handelaar moet ook weer winst maken en garantie geven en krijgt dagelijks horloges aangeboden. Dus particulier misschien meer gedoe maar veel hogere prijs, als er een koper is natuurlijk…
Er zijn verschillende handelaren die inkopen, maar denk dat je schrikt van de prijs die ze bieden. Om wat voor een Superocean gaat het? En zet hem gewoon hier op het forum te koop, er staan genoeg referentie’s mocht er iemand reageren.
Wat voor eentje heb je en wat vraag je ervoor? Mag
ook per PB.
Van mij mag dit weg, de zoveelste verkapte advertentie.
Neem gewoon de moeite om deel te nemen aan dit forum en verdien zo je rechten op het verkoopgedeelte.
Wat voor eentje heb je en wat vraag je ervoor?
Mag
ook per PB.
Van mij mag dit weg, de zoveelste verkapte
advertentie.
Neem gewoon de moeite om deel te nemen aan dit
forum en verdien zo je rechten op het
verkoopgedeelte.
Ben dan toch wel benieuwd hoe lang je moet deelnemen wil je toegang krijgen tot het verkoop gedeelte. Als iemand voor mij het antwoord weet hoor ik het graag.
Ben dan toch wel benieuwd hoe lang je moet
deelnemen wil je toegang krijgen tot het verkoop
gedeelte. Als iemand voor mij het antwoord weet
hoor ik het graag.
Bedankt, volgens mij voldoe ik aan de gestelde eisen maar krijg om de een of andere reden de goedkeuring niet voor elkaar.
Maar dit is niet mijn topic.
Bedankt, volgens mij voldoe ik aan de gestelde
eisen maar krijg om de een of andere reden de
goedkeuring niet voor elkaar.
gr. Hans
Wacht zelf onderhand ook al ettelijke weken op goedkeuring. Lang genoeg lid wel, maar niet genoeg posts wellicht? Heb er zelf ook maar 70 (nu 71!). Uiteraard stuk voor stuk kwaliteitsproza.
Bedankt, volgens mij voldoe ik aan de gestelde
eisen maar krijg om de een of andere reden de
goedkeuring niet voor elkaar.
gr. Hans
Wacht zelf onderhand ook al ettelijke weken op
goedkeuring. Lang genoeg lid wel, maar niet genoeg
posts wellicht? Heb er zelf ook maar 70 (nu 71!).
Uiteraard stuk voor stuk kwaliteitsproza.
Voor beiden: stuur de moderator eens een pb, deze procedure loopt vaker niet echt vlekkeloos…