Wie heeft ervaringen met een goed inkoopadres?

Hallo allemaal,

Ik overweeg om mijn Superocean in de verkoop te doen. Ik ben wat voorzichtig met particulier aanbieden, je hoort soms rare verhalen.

Wie weet (en heeft ervaringen met) een goed adres voor horlogeinkoop zonder dat gelijk het vel over je neus getrokken wordt?

Groet,
Remco

Misschien niet een antwoordop je vraag, maar waarom bied je hem niet hier te koop aan?

Mvg,
Bob

Een handelaar moet ook weer winst maken en garantie geven en krijgt dagelijks horloges aangeboden. Dus particulier misschien meer gedoe maar veel hogere prijs, als er een koper is natuurlijk…

Goedemiddag Bob,

Ik snap jouw vraag :slight_smile: misschien totaal onterecht hoor maar ben toch wat huiverig met ‘zomaar’ aanbieden als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik wacht de reacties van de andere forumleden even af. Ben wel benieuwd over ervaringen en toch ook naar een eerlijk adres.

Mvg
Remco

Klopt, ik snap dat ook zij er op moeten verdienen maar waar ik benieuwd naar ben is of iemand ervaringen heeft met een goed adresje.

Haha als er een hoop goede aanbevelingen en ervaringen zijn met particulier verkopen, ga ik wellicht toch eens achter m’n oren krabben :slight_smile:

Thanx voor je reactie

Hallo Remco,

Er zijn verschillende handelaren die inkopen, maar denk dat je schrikt van de prijs die ze bieden. Om wat voor een Superocean gaat het? En zet hem gewoon hier op het forum te koop, er staan genoeg referentie’s mocht er iemand reageren.

gr. Hans

Moet Remco wel toegang hebben op het verkoopforum en heeft hij dat?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

Wat voor eentje heb je en wat vraag je ervoor? Mag
ook per PB.

Van mij mag dit weg, de zoveelste verkapte advertentie.
Neem gewoon de moeite om deel te nemen aan dit forum en verdien zo je rechten op het verkoopgedeelte.

+1 helemaal eens.

schmeink Schreef:

SuperC Schreef:

Wat voor eentje heb je en wat vraag je ervoor?
Mag
ook per PB.

Van mij mag dit weg, de zoveelste verkapte
advertentie.
Neem gewoon de moeite om deel te nemen aan dit
forum en verdien zo je rechten op het
verkoopgedeelte.

Sorry mannen, het is absoluut mijn bedoeling niet dit topic te gebruiken als verkapte advertentie :frowning:

Mijn excuses voor degenen die ik geergerd heb.

Ben dan toch wel benieuwd hoe lang je moet deelnemen wil je toegang krijgen tot het verkoop gedeelte. Als iemand voor mij het antwoord weet hoor ik het graag.

gr. Hans

berhan Schreef:

Ben dan toch wel benieuwd hoe lang je moet
deelnemen wil je toegang krijgen tot het verkoop
gedeelte. Als iemand voor mij het antwoord weet
hoor ik het graag.

gr. Hans

Heel even zoeken…

http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,233333

Bedankt, volgens mij voldoe ik aan de gestelde eisen maar krijg om de een of andere reden de goedkeuring niet voor elkaar.
Maar dit is niet mijn topic.

gr. Hans

berhan Schreef:

Bedankt, volgens mij voldoe ik aan de gestelde
eisen maar krijg om de een of andere reden de
goedkeuring niet voor elkaar.

gr. Hans

Wacht zelf onderhand ook al ettelijke weken op goedkeuring. Lang genoeg lid wel, maar niet genoeg posts wellicht? Heb er zelf ook maar 70 (nu 71!). Uiteraard stuk voor stuk kwaliteitsproza.

Ferdinand Schreef:

berhan Schreef:

Bedankt, volgens mij voldoe ik aan de gestelde
eisen maar krijg om de een of andere reden de
goedkeuring niet voor elkaar.

gr. Hans

Wacht zelf onderhand ook al ettelijke weken op
goedkeuring. Lang genoeg lid wel, maar niet genoeg
posts wellicht? Heb er zelf ook maar 70 (nu 71!).
Uiteraard stuk voor stuk kwaliteitsproza.

Voor beiden: stuur de moderator eens een pb, deze procedure loopt vaker niet echt vlekkeloos…

Heb ik al eens gedaan, maar helaas geen reactie.

gr. hans

berhan Schreef:

Heb ik al eens gedaan, maar helaas geen reactie.

gr. hans

Geen reclame voor dit forum. Ik zal het bericht rapporteren, wie weet.

Dit is punt 2, van de toelatingseisen, om te mogen aanbieden:

1. de laatste 6 maanden een positieve bijdrage hebben geleverd aan Horlogeforum.nl, door middel van meerdere nuttige posts buiten het verkoopgedeelte

Dit punt kan bijzonder breed opgevat worden. Zou het niet beter zijn om een x-aantal posts vast te stellen, waaraan voldaan moet worden?

Bedankt voor de genomen moeite, en wie weet.
Zal proberen in elk geval een nuttige bijdrage te leveren.

gr. Hans