Kom op zeg, ik ken een hoop lelijkere modellen…
De Cellini Platinum staat standaard op leer met een platinum vouwsluiting. Discreet uiteraard.
Een dresshorloge van 9mm hoog vind ik niet heel discreet. Dat kan platterrr.
Waarom draag je eigenlijk geen black tie Prinses? Dan hoef je helemaal geen horloge om en platter kan dus niet.
platterrrr…dan moet je naar Piaget kijken.
Binnen budget.
Is de JLC uit dit filmpje niks voor je als in dun? Word volgens mij nieuw niet meer gemaakt. Ik zie m niet meer op de site van JLC staan.
Ik vind die best wel druk voor een dress watch; dan zijn Han’s eigen ideeën met sunburst blue veel mooier/eleganter…
Ik wilde nog een VC Patrimony aanraden, maar 40mm en 2x het budget…
Lekker filmpje dit. Jammer dat het voor veel merken nog steeds moeilijk is om onder de 38mm te blijven.
De Lange en Patek zeker mijn favoriet.
Inderdaad een goede vraag. Een vouwsluiting zou als “dismissable offense” moeten gelden.

Platterrrr: Check.
Helaas staal, te groot en low-end quartz (dwz, 15 sec / maand, wat belachelijk slecht is voor een fatsoenlijk uurwerk). Hmmmmm.
Wat zeg je van de Cartier Drive Extra Flat in goud?

Ik vind 'm smakelijk. Tikje boven budget, dus even een jonggebruikte zoeken.
Nou zelfs dat vind ik meevallen.
de allereerste keer dat ik een Eichi II op foto zag (en nog nooit van het merk gehoord had), dacht ik ‘wat is dit voor proleterig Aliexpress brol met lelijke blauwe indices’…
Als er iemand van minimalistische dress watches houd, ben ik het wel, maar hij moet nog wel smoelen, en zo’n Eichi mist dat volledig, IMHO.
Weet jij hoe Han zich “dresst”?
True
‘understated’ is volgens mij niet iets wat in zijn woordenboek voorkomt.
Nog meer bling, en je zou denken dat ie een achtergrond-danseres bij Cher is ofzo.
Feaut 90s design. Is toch geen porem man.
Ik heb buiten de Patek Trumphippe nog geen winners gezien.
Jup. Die twee twee steken er ook uit voor mij. Dit was zowat t begin van liefde voor de Lange voordat ik m om had. En ja toch ook gekeken naar andere dingen maar goed om even bij dit filmpje te blijven.
De AP doet t in t filmpje al niet voor me. Probleem wat ik heb met deze VC. Geen zichtbodem. Was persoonlijk een eis voor me in deze prijsklasse.
En ik heb de huidige JLC master ultra thin met seconde wijzer in rosé goud gepast. Vond m mwah ( en daarnaast JLC maakt bijna alles wat ze in whatever goudkleur maken ook in staal voor bijna de helft vd prijs.) En daarnaast al is t een automaat vergelijken met handopwinder. Voor iets meer geld heb je de Lange ipv de JLC.
Geen persoonlijke ervaring met deze PP
Hoe durf je een Santos 90s design te noemen?
Dat was maar een gokje. Hij is zo hoekig en protserig. Lijkt wel een Breitling.
Je moet je inlezen Matthijs
Kan enkel deze nog bedenken, vermoed dat het hem weleens kan zijn.
Vind hem zelf tè, maar komt door het geelgoud, etc, etc.
80’s design?
Als het tenminste iets met dit geurtje te maken heeft (uitgebracht in '81).