Wie heeft (ook) geen enkele ‘Duiker’?

Als je het leuk vind moet je het lekker wel doen.

Ik schrijf weleens grappige (althans zo bedoelde-) reacties over duikerdingen en de onzin van zo’n horloge, tenzij je duikt, natuurlijk.

Ik vermoed dat de meesten van u er wel een heeft. Maar wie niet? En is dat bewust, uit principe of iets anders?

Volgens mij is een maar een duikerklok en dat is een duikerklok…

d

6 likes

Ik ook niet.

1 like

Ik heb ook geen enkele duiker.

2 likes

Ik ook niet. Ik vind ze gewoon niet mooi, ik associeer een horloge met dress achtige uiterlijken.

1 like

Momenteel niet… mis het wel!

Jullie weten niet van jullie missen :relaxed:

10 likes

Niet, maar wordt aan gewerkt :+1:

2 likes

Hier ook geen 1 :thinking:

Nu ook even geen maar mis mijn pelagos wel !

1 like

Ik heb van alles wat.
Je kunt toch niet zonder duiker wanneer je op vakantie bent waar er water in de buurt is.
Ik heb ook dressy horloges met een rating van 100 meter maar die draag ik nooit in het water.
Dat vertrouw ik toch niet helemaal.

groetjes Lenno

Jawel hoor.

3 likes

Hier ook geen duiker. Alleen een dresser. One piece collection. Blootbepolst de avonden en weekenden in.

1 like

Ik heb laatst mijn enige duiker verkocht. Ik had hem voor vakantie om mee te zwemmen etc. Maar nu gaat de G-shock mee

1 like

Heb er geen, vind ze niet mooi en ben toch een duiker.

Een duikhorloge gebruik je niet om te duiken, daarvoor gebruik je een duikcomputer. Die berekend voor je wat nodig is en op welke diepte.

Het duikhorloge is nog van voor de duikcomputer bestond, toen er met duiktabellen gewerkt werd.

Sommige dragen een duikhorloge op duikvakantie, maar vaker is de duikcomputer nu een polsmodel ter grote van een horloge, dus die duikhorloge is overbodig.

Sinds kort wel :sunglasses:

Uh? Je flippert actief, of houd je je ‘handelsvoorraad’ buiten beschouwing?

Ieder horloge is overbodig :neutral_face:

4 likes

Dan zijn fliegers en gmts ook overbodig

1 like

Ik vind duikers mooi, ondanks ik niet duik. Dressers vind ik niet mooi, maar ik ben ook geen begrafenisondernemer. Field en toolwatches vind ik mooi. Deze post is totaal irrelevant. De conclusie is: het blijft een kwestie van smaak.

8 likes

Ieder horloge is overbodig :neutral_face:

Haha klopt ook wel 100% :wink:

1 like