Wie heeft (ook) geen enkele ‘Duiker’?

1id34a

3 likes

HF is wellicht overbodig, evenals jouw reactie.
Ik heb een legitieme vraag. (Maar misschien ken je begrafenisondernemers met een duiker, hoewel een fieldtoolwatch beter zou passen)

1 like

Wellicht overbodig: wat is je vraag?

Ik begrijp dat je niet bent begonnen aan het begin van het draadje. Nu begrijp ik ook je bericht beter.

1 like

Ik vind ze gaaf.

Is dat genoeg rede om er twee in de collectie te hebben? :slight_smile:

3 likes

Oeps.

Je hebt gelijk. Komt net binnen.

10 likes

Op het moment heb ik ook geen duiker, los daarvan zien mijn horloges toch nooit water.

Ik heb ook geen enkele duiker, heb er 3 namelijk👍

2 likes

Hier ook geen duikers in de collectie. Ik vind dikke ronde lumedots en plompe bezels niet mooi. Je houdt daardoor te weinig wijzerplaat over die bovendien ergens in de diepte ligt. Ik vind wel een paar duikers mooi, maar die hebben dan ook geen ronde lumedots en relatief bescheiden bezels zoals een Omega Seamaster Planet Ocean of een Christopher Ward C60 Trident Pro 600

5 likes

Mijn flieger is overigens 200m waterdicht :grin:

Waarom een duiker als je ook een Flieger om kunt doen🤔

Ik ook niet. Geen emplooi voor.

Er zijn helaas situaties geweest waarin dat handig bleek…

2 likes

Geen duiker meer hier voorlopig, komt hopelijk snel verandering in!
Niets beter dan een duiker op staal op een hete zomerdag of in de buurt van water. Of gewoon lekker je vrouw irriteren door doelloos aan die duikring te zitten draaien 's avonds in de zetel :smile:

6 likes

Ook geen duiker hiero, want ik kan niet zwemmen. :roll_eyes:

Geen Flieger hier ,maar ja ik kan ook niet vliegen ,wel een duiker :blush:

3 likes

In een watervliegtuig?

1 like

Ik heb geen duiker, ik heb een Squaaaaale.

Da’s fundamenteel anders.

Grappig genoeg zwem ik er niet heel vaak mee, dat doe ik met deze jongens:

8 likes

Juist…en een dress horloge is overbodig want we hebben immers een mobiele telefoon die de tijd aan geeft👍

Ieder horloge is onzin in de ogen van veel mensen. Dat heft niets met het type te maken. Ben wel benieuwd wat je dan wel voor horloges hebt.

1 like