Wie heeft (ook) geen enkele ‘Duiker’?

Tuulk.

2 likes

Had het kunnen weten. Je kan ook gewoon naar een winkel gaan, om doen, foto maken en weer terug leggen… :crazy_face:

3 likes

Tegenwoordig zijn veel horloges toch water resistent volgens de fabrikant, Of ze echt water proof zijn is iets anders… ik denk niet dat er veel met hun (soms duurdere) klokjes prompt het water in duiken :face_with_hand_over_mouth::crazy_face: on topic: een leuke duiker kan nooit kwaad in de doos

1 like

Nou bij deze dan.
Moet wel zeggen dat ze normaliter gebruikt worden voor het wegduiken van dit soort topics en het in bed duiken.
Waarvan het laatste zelfs gelogen is, want ik doe ze af. :blush:
Ik vind ze gewoon leuk, maar best onzinnig net als de meeste horloge’s trouwens. :wink:

7 likes

Ik heb er geen een meer de laatste was een MM 300
Ben er een beetje op uit gekeken en duiken doe ik toch niet hou ook niet zo van water :wink: :kissing_smiling_eyes:

1 like

Niets wat zo goed bij strakke kleding past als een Calatrava. Daar heb je een punt. :slight_smile:

3 likes

:joy::joy:

Ik heb zelf ook geen duikers. Ik houd meer van (vintage) dressers dus ik vind het dan ‘zonde’ om geld uit te geven aan een horloge wat niet de ellegantie heeft waar ik van houd.
Smaken verschillen en van een functioneel standpunt zijn duikers zeer handig.

1 like

Ah, een liefhebber :+1:t3::joy:

2 likes

Waar ligt nu het accent?

Horloges zijn helemaal niet nodig toch. Overal wandklokken, kerktorens en mobieltjes aanwezig. Geeft alleen maar een herinnering voor de meesten over hoeveel uur de wekker weer gaat om naar het werk te gaan.

1 like

Ik heb een vintage duiker (een met een EPSA Super Compressor case) die ik meer heb gekocht vanwege z’n binnenkant; dat het een duiker is doet me op zich niet zo veel. Ben ook niet op zoek naar een duiker dus wat dat betreft val ik een soort van half in de categorie ‘geen duiker’ :blush:

Ga digitaal…:wink:

1 like

Toen ik eind 2010 een serieuzere interesse in horloges begon te krijgen was ik ook anti-duiker. Ik vroeg mezelf altijd af wat het nut is van een duikring als je niet gaat duiken.

Nog geen jaar later had ik toch een duiker een inmiddels wil ik echt niets anders meer. Dressers doen me echt helemaal niets. Daarbij hoef ik mezelf eigenlijk nooit in een pak te hijsen, dus kan ik dragen wat ik wil :wink: (ook als ik wel steeds pakken zou dragen zou een duiker de voorkeur hebben)

Ik zou nog wel ooit een Flieger willen hebben, dus ik duim voor een Stowa HFLE voor volgend jaar :smile:

1 like

Zou wel deze willen hebben.

266336_679_attachment_thumb

Of deze

sbdk001_japan-big1_300_300

1 like

Ik geloof er niets van, afvallige :sunglasses:

Klopt hou van alle soorten horloges zolang ze maar interessante uurwerken hebben. En iets meer kunnen dan alleen de tijd aangeven.:rofl:

1 like

Als ik met de camper weg ga is het steeds de “beater” die ik om de pols heb.

Zou niet graag hebben dat ‘s nachts plots een duur horloge om de pols gaat van een wildvreemde… :wink:

Jammer genoeg heb ik ze niet duur genoeg om me daar zorgen om te maken :sunglasses:
(maar ik maak wel een extra slot op de camperdeur)

1 like