Show us some trophies !
Ik kon helaas-pindakaas- niet gaan omwille van een familiefeest.
( Ik ga binnen een uurtje mijn voeten onder tafel steken )
Maarrrrrrrrrrr als ik terug ben wil ik foto’s zien ! ! !
Show us some trophies !
Ik kon helaas-pindakaas- niet gaan omwille van een familiefeest.
( Ik ga binnen een uurtje mijn voeten onder tafel steken )
Maarrrrrrrrrrr als ik terug ben wil ik foto’s zien ! ! !
net terug, maar ik woon er dan ook vlakbij
even bij rob langs geweest en mijn monster ingeleverd om te laten modden
vouwsluiting gekocht voor de railmaster
koffie gedronken met wat forumleden
Bummer… helemaal verslapen en vergeten vanmorgen (had geen wekker gezet en het was gezellig gisteren :)) en ik vind het nu nog een beetje laat om alsnog te gaan… voor ik er dan ben is het al bijna drie uur…
Mmm… jammer… volgende keer beter !!
Ben benieuwd of iedereen het naar zijn zin heeft gehad!
Dan stond ik langs jou toen je hem inleverde, oranje monster toch?
Ben net terug en ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Veel klokken en zakhorloges en een paar bekenden waren er niet.
Uiteindelijk toch nog 2 bandjes gekocht (kroko en rog) en twee Panerai boekjes.
De bandjes komen bij die Duitser met die chocoballen vandaan.
Kroko was 39,50. Nu had hij die wel vaker maar altijd in lelijke kleuren en rare structuren.
Nu had ik een mooie donkerbruine met grote vierkante stiksels.
Zat een sluiting op van Galanti Eenmaal thuisgekomen zag ik dat het een Chronoswiss band was. Aan de ene kant hadden ze de merknaam weggehaald door er iets overheen te drukken maar aan de andere kant hadden ze het logo laten zitten.
De rog had ik eigenlijk voor Karin gekocht (15 euro!) maar hou hem toch zelf denk ik.
En twee Panerai boeken uit 1997 voor 5 euro per stuk.
Ik ben ook al weer terug. Bij Rob een Seiko SKX023 gekocht en bijna een redelijk goedkope Poljot Journey gekocht, maar ik had m’n beperkte budget al een beetje uitgegeven.
Het was mijn eerste keer naar de Rikketik en het was toch wel drukker dan ik had verwacht. Ook veel buitenlanders trouwens.
Dan stond ik langs jou toen je hem inleverde,
oranje monster toch?
haha idd
we zijn er al zo lang mee bezig geweest, het moest er maar van komen
ben benieuwd wat het wordt
hebben we elkaar toch ontmoet zonder het te weten
Ben net terug.
Was weinig te beleven maar dat zal aan mij liggen?
Met de mede-moderatoren was wel even gezellig. Leuk om die jongens te ontmoeten.
Jur
Ben nu ook al weer een uurtje thuis. Het was voor mij de eerste keer en om jullie eerlijk de waarheid te zeggen, het was mij veel te druk. Om op je gemak ergens naar te gaan kijken is niet echt mogelijk imo. Ben een paar keer bij Rob langs geweest maar ook daar een dubbele rij. Heb wel Freddy ontmoet voor de overdracht van de CS en wat is tie mooi geworden. Een onwijs symphatiek persoon trouwens, die ik wanneer de mogelijkheid daar is graag een keer op ga zoeken in zijn atelier te België.
Heb bij de eerder aangehaalde Duitser een donkerblauwe croko en een verzamel koffertje aangeschaft. Had helaas niet de mededeling gelezen over het verzamelen om 12 uur dus ben omstreeks die tijd weer terug gereden naar Alkmaar
Ik zal er niet zo gauw weer heengaan.
Een beperkte beurs voor ons forum, waar forum leden zouden kunnen ruilen en/of verkopen zou mij meer aanspreken.
mvg, Frans (die niet zo van mensen massa’s houdt).
Ik vond het ook een beetje tegenvallen, wat horloges betreft.
Wel even leuk staan kletsen met de moderatoren en Freddy en nog een paar forumleden.
De namen zijn helaas het andere oor weer uitgegaan. :o
Niet veel gekocht. Alleen een grijze nylon en een zwarte leren nato.
Die laatste zit nu aan mijn RLT '69, alleen is hij eigenlijk iets te kort, zodat het flapje niet op reglementaire wijze teruggevouwen kan worden. Daar kan ik op het andere forum nog last mee krijgen.
Net terug in Den Bosch…
Eerste keer achter de rug!
Resultaat: Catalogus Uhren exclusive,Bandje met rode sticksels,Kistje,kastopener
Foto volgt even koffie drinken was inderdaad behoorlijk druk8-) en ik was zowat de jongste 26…
Herstel, er hangt hier een klok die niet de juiste tijd aangeeft ;)…
Ben toch nog even gegaan…
Vond het an sich wel leuk… hoewel je wel overal echt moest kijken, want aan de manier van uitpakken vond ik niet altijd duidelijk af te zien of het nu goedkope of dure spullen waren die er lagen…
Afijn, een bandje met fijne sluiting gescoord voor mijn grote klok en een potentieel nieuw horloge gezien… adres opgeschreven en eens even wat research doen
Ik vond het ook erg druk en toch wel een hoog klokken-gehalte… ik ben ook wel in voor een intiemere forum-midaag ergens ;)…
Ach ja… als ik niet was gegaan had ik me waarschijnlijk afgevraagd hoe het geweest zou zijn :D…
Ajoo!
Het was idd enorm druk, ik was er om 09:15 en een half uur later kon je over de koppen lopen. Wel een uurtje met de mede-moderatoren kunnen praten, leuk om even van gedachten te kunnen wisselen. Daarnaast Tom en Tom;), Sieb en MartinB een handje kunnen geven. Per saldo niets gekocht. Ik weet niet of dat goed of slecht is:S
Was een drukte van jewelste, veel gedrang (hou ik zo van) veel 50, 60 en 70-tigers. Vond het aanbod wat horloges betreft qua prijs voor ons forummers niet zo interessant.
Wel Robbie gesproken met een kennis van hem die ik niet kende, aardige lui. Heb van Robbie nog een mooie suggestie gekregen voor het Diploma kado voor mijn zoon en een Seiko BFK-Plus Bead-blasted met saffier.
Waar ik Rikketik wel leuk voor vind is horloge gereedschap en horlogebanden en vlinder/vouwsluitingen. Heb een zeer fraaie band voor mijn Flieger 6497 Unitas aangeschaft.
Genesis
Het was inderdaad drukker dan ik voorheen meegemaakt had, maar dat vond ik niet zo erg. Bijna een vintage Strela gekocht, niet duur, maar ook niet erg mooi en de chrono wijzer voor de minuten was niet origineel. Dus maar laten liggen. Wel een bandje voor de Gagarin Shurmanski gekocht en nog een Molnia zakhorloge voor een paar tientjes. En natuurlijk niet te vergeten de minimeeting om een uur of twaalf, leuk om weer een paar forumleden in real life gezien te hebben:) Ik ga de komende maanden weer lekker op eBay verder kijken;)
Ook ik ben weer terug naar een middagje struinen tussen veel oude meuk, en volgens mij wat minder leuk dingen dan normaal.
Ik ben wel geslaagd voor waar ik voor ben gekomen, 7 bandjes (in vrij diverse prijs categorieën :)) Een ‘horloge bak’. Zeg maar een kistje zonder deksel, voor 18 horloges, en een boel gereedschappen.
En het was leuk weer een aantal bekende en voor mij nieuwe forummers in levende lijve te zien.
Foto’s volgen later, want moet nog naar een verjaardag (tja, overdag kon ik niet hè )
Groeten,
Martin
Was er al om 8u50 en er stond al een hoop volk te wachten om binnen te mogen.
Daar in de hal eerste vrienden ontmoet van “Het uurwerkgezelschap” is een vereniging in Belgie van verzamelaars en horlogemakers, dus niet proffessioneel, maar altijd zeer interessante vergaderingen. Dit was nouw ff buiten topic.
Ook oud studenten gezien van de school Antwerpen, verschillende collega horlogemakers, vrienden enz, zeer drukke dag. Die 4u (heen en terug) rijden de moeite waard.
Enfin, éénmaal binnen begon het gedrum naar de standen. Veel mooie vintage gezien, maar niets gekocht van horloges. Wel wat gereedschap, de nodige boeken en wat onderdelen. Tot slot nog een valiesje voor 24stuks gevonden.
En zeker niet te vergeten onze “Eerste algemene vergadering van de mods.”
En nog andere forumleden gezien.
Henrik, bedankt voor het lekkere “Bakkie koffie”
Ik kon het toch niet laten een sfeerbeeldje te schieten.
Het was inderdaad een leuke ontmoeting. Het photo-shoppen is niet helemaal gelukt zie ik? Het lijkt alsof er een nieuw moderatortje onderweg is, hahaha (ahum, sorry hoor B)- )
Jur :)o
Voor mij was dit de tweede keer. De eerste was 10 jaar geleden. Het was nu zeker net zo druk als toen (te druk voor mij). Ik denk niet dat ik er snel weer heen ga, omdat ik ‘gescoord’ heb waar ik voor kwam.
Gekocht: Een mooie horlogedoos voor 12 klokjes (bij Poolse meiden die perfect Duits spraken), een assortiment O-ringen om deksels mee af te dichten, een horlogeklem (voor als je het deksel er af wilt schroeven) en nog een mooie band (voor maar 5 euro).
Ik durfde niet Jur
Maar laat ze de 9 maanden uit doen en zien wat er ter wereld komt X(
En wie zijn die 5 gasten? Volgens mij is de rechter de Big Boss van het forum